Foto bij > Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • ProngsPotter

    Woa


    Dat was... vreemd.
    Ik had echt verwacht dat het verhaal nog veel verder zou gaan en dat Lumina aan de verkeerde kant stond etc etc etc.
    Maar, wauw. Dit is echt.. Een hele goede story. Gosh. Wauw.

    Misschien kan je er ooit een boek van maken?

    8 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Goed verhaal!

    9 jaar geleden
  • NoDeatheater

    Ik vond je verhaal echt geweldig (:
    Ik heb het de laatste tijd helaas niet bij kunnen houden, omdat ik het druk had met school en jij opeens zo ontzettend snel ging. Maar nu had ik opeens een hele berg hoofdstukken om te lezen en dat is ook weleens leuk.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Voor mij was het helemaal geen probleem om dit verhaal te blijven volgen, integendeel, ik vond het geweldig dat je zo snel schreef. Maar ik ben dan ook een overdreven fan. :') Kunnen we vandaag dan al stemmen voor je verhaal? Ik zal eens een kijkje gaan nemen.

    1 decennium geleden
  • Liara

    Zoals ik in je epiloog al zei: Ik vind dit verhaal echt geweldig! Ik ben het eens met wat Parachutes zegt, je weet alles echt heel leuk te combineren.
    Het is dat ik zelf niet echt een fanfic lezer ben, maar als je een nieuwe Fantasy OP begint, wil je me waarschuwen? :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen