Dinsdag 12 juli 2011
Om 06u20 stond ik op want moest naar Merelbeke. Ik kwam daar aan om 8 uur en dan om 8u15 waren we aan het zwembad en hebben we gezwommen tot 10u30. Dan om 12 uur ben ik trug naar huis gereden. Om 15uur ben ik dan naar mijn meter gereden want ze had problemen met haar tv. Ik kwam daar om 16u15. Haar tv was weer in orde Heb voor haar gordijnen opgehangen en ik kreeg daar 20 euro voor. Om 18u30 ben ik vertrokken bij haar om naar het station te gaan en om 20uur kwam ik aan in het station. Om 20u24 had ik mijn trein naar het station in Luik daar moest ik dan overstappen op de trein naar Maastricht. Ik kwam om 22uur aan in Luik en om 22u22 had ik mijn trein naar Maastricht. Het station in Luik was zo mooi dat ik besloot om er foto’s van de trekken??. Dan om 22u22 stapte ik op de trein naar Maastricht. Ik kwam aan om 22u51 Ik moest een kwartier wachten op Sterre en Sabrina dus heb ik foto’s getrokken van het station zowel binnen als buiten en heb dan ook foto’s getrokken van het grand hotel de l’Empereur. Toen was het 23u04 en kwamen Sterre en Sabrina eraan. We zijn dan onmiddellijk naar ons hotel gewandeld en onderweg hebben veel gelachen. Dan hebben we onze spullen in onze kamer gezet en zijn we de stad in gegaan. We hebben nog iets gedronken en hebben superveel gelachen op het terras. We kwamen terug aan in ons hotel om half 2 ’s nachts. Daar hebben we nog gebabbeld met een man die toezicht moest houden dan zijn we naar ons bed gegaan.

Woensdag 13 juli 2011
Sterre en Sabrina konden niet zo goed slapen en waar al rond half 5 weer op om 05u45 werd ik wakker en hebben we lekker zitten praten tot half 8. We hebben ons dan klaargemaakt en om 8 uur gingen we naar het ontbijt. Om 10 uur gingen we weer de stad in. We hebben veel foto’s getrokken. Om 12 uur hebben we iets gegeten. We hebben allemaal niet zoveel gegeten omdat we zenuwachtig waren. Daarna zijn we trug naar ons hotel gegaan omdat het constant regende. Daar hebben we naar Shrek 4 gekeken omdat Angela haar stem erin voor kwam. Dan hebben we een filmpje gemaakt voor Jamie. Daarna hebben we gekaart en dan om half 4 zijn we naar buiten gegaan om op onze taxi te wachten. Om 4 uur kwamen we aan en dan wachten tot Anne kwam. Ze had half 5 tegen ons gezegd We hadden bericht gestuurd dat we er al waren maar wat te vroeg toen zei ze dat het 5 uur ging worden. Nadat het 5 uur was kwamen er nog geen mensen pas na 17u10 en toen zeiden ze dat ze ging komen om 17u15. Eindelijk was Anne er dan. Ons aanmelden en dan wachten op de crew. De opnames waren uitgelopen dus we begonnen pas rond 19 uur. En wij wachten tot we Angela en Victor zagen maar ze kwamen niet. Alleen Sergio was er. We moesten bij een auto staan en dan oversteken en naar een winkel lopen het grappige was dat onze auto altijd wegreed We hebben in totaal 3 verschillende auto's gehad.We moesten maar 5 minuten figureren en daarna kregen we seizoen 5 van flikken Maastricht en dan gingen we naar Sergio voor op de foto en vroegen we waar Angela en Victor waren en hij zei dat ze net gedaan hadden en dat hij nog 1 shot moest doen. Lekker met hem op de foto was ook leuk en toen hebben we alledrie gevraagd om iets in onze boeken te schrijven. Ik heb an Sergio ook mijn filmpje gegeven voor de hele cast. Hij vond het heel leuk. Toen moest hij weg en zeiden Ik,Sterre en Sabrina haya en toen zei Sergio ook haya en dat vonden we heel leuk en grappig Daarna zijn we onze spullen gaan halen in ons hotel en dan zijn we naar het station gegaan. We zijn dan naar Houten gereden en daar namen ik en Sterre afscheid van Sabrina en ging ik met Sterre mee naar haar huis. We kropen dan in bed. We hebben nog wat liggen praten en gingen dan slapen.

Donderdag 14 juli 2011
Rond half 11uur waren we op. We hebben dan nar de afl. Door het lint gekeken en zijn dan opgestaan en hebben we wat gegeten. We hebben dan naar Alles is liefde gekeken was een film met Thomas Acda. Om half 2 kwam Sabrina eraan en rond 2 uur zijn we naar haar huis gewandeld maar het regende en waaide heel hard. Sterre en ik onder ene plu maar onderweg is die gesneuveld dus moesten we verder wandelen in de regen. Sterre ging dan met Sabrina haar fiets mijn spullen ophalen en dan kwamen ik en Sabrina kletsnat aan bij haar thuis. Na een halfuurtje ongeveer was Sterre er ook en dan hebben we afl. Begraven bekeken en daarna moesten we naar het station daar namen Sterre en ik afscheid van Sabrina. Sterre komen aan in Utrecht Centraal en daar zijn we dan bami gaan halen voor te eten. Om 18 uur stapte ik op de trein trug naar Maastricht. Dan moest ik afscheid nemen van Sterre en dat verliep emotioneel af. Lekker geknuffeld. Om 20u05 kwam ik aan in Maastricht en had ik direct mijn trein naar Luik. Om 20u45 kwam ik aan in Luik en om 21u had ik mijn trein naar Gent Sint-Pieters. Ik kwam daar pas aan om 22u45 en dan ging ik naar de bussen en om 22u50 had ik mijn bus naar huis. Ik kwam om half 12 thuis en ben nog even online gekomen en nog even op MSN gepraat met Sterre en toen om 12 uur ben ik gaan slapen
Einde verhaal

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen