Niemand weet wat het precies is. Het is overal, en toch weer nergens. Onder je bed, in de kast, achter de ene deur in je huis en zelfs op je rug als je niet kijkt. Het kijkt naar je, en wacht tot je helemaal alleen bent. Zwak. Bang. Hij kijkt hoe je slaapt en snurkt, en glijd over de dekens heen naar je hoofd. Daar slokt hij je op. Je zit gevangen in het niets. De angst slaat toe en je kan nergens meer heen. Het doet pijn. Wanhopig wacht je tot het over is, je wacht tot het licht je komt halen.

In het toekomstige Nederland van 2018, is niets meer wat het lijkt. Geheimen hebben het land in hun macht, maar niemand weet ervan, of kan er iets tegen doen. We spreken dan over PROJECT D. Een project waarbij tieners tot perfecte mensen worden geschapen. Maar, niemand weet van het project af. Als 4 tieners plotseling uit de les worden gehaald, en worden afgevoerd naar een afgelegen plek ergens in the middle of nowhere, gaat het lichtje branden. Ze worden opgesloten in hokjes en er word met hen geknoeid. Als ze wakker worden, hebben ze het gered. Ze zijn wat de wetenschappers ‘de perfecto ’s ’ noemend. De krachten die ze hebben gekregen werken. Nu worden ze opgesloten in een faciliteit om daar te wachten tot de wereld klaar is om helemaal geperfectioneerd te kunnen worden. Maar niemand van de jongeren wil in de facilitiet zitten, maar als je ontsnapt zou je altijd over je schouder heen moeten kijken of je niet achtervolgd word. Wat doe je, blijf je in de faciliteit, of ga je naar buiten, om alle geheimen van PROJECT D vrij te geven aan de wereld, en hun te laten zien dat ze bespeeld worden. –Typ: Darkness-

Dit is een twee kanten verhaal. Die bij een van de twee weer twee kanten heeft. Let dus goed op!

PART 1 – De faciliteit. (Minimaal 2 personen moeten blijven. Ik beslis wie.)
Je hebt besloten dat je toch niet gaat ontsnappen. Je had er geen zin in om voor de rest van je leven te blijven vluchten. Nu blijf je in de faciliteit. Maar was dat wel z’n goed idee? Een of andere vreemde man komt jullie bezoeken en neemt jullie mee naar zijn huis. Nou ja, hij noemt het zijn huis, maar eigenlijk is het een geheime bunker. Maar wat is hij van plan als hij jullie weer vast zet? En wat is dat ene vreemde ding in de hoek toch? Het komt steeds dichterbij en dichterbij. Besluit je nu wel te ontsnappen, of blij je daar? –Typ: is-

PART 1.1 – Je blijft
DAKRNESS IS COMING

PART 1.2 – Je vlucht
Je besluit te vluchten, gelukkig lukt alles goed. Je rent weg van de bunker en besluit op zoek te gaan naar de anderen die eerder al zijn ontsnapt.

PART 2 – Run. (Minimaal 2 mensen. Ik kies wie.)
Je hebt besloten dat je gaat vluchten. Maar natuurlijk moet er eerst nog een plan komen, want, hoe kom je uit een goed bewapend pakhuis? Gelukkig heeft er iemand een slim plan en jullie komen weg. Jullie vinden een verlaten huis ergens in de stad, en proberen jullie normale leven weer op te pakken, maar lukt dat wel met jullie nieuwe krachten?. –Typ: coming.-


EISEN/REGELS
✝ Je bent ervaren!
✝ Goed ABN
✝ Je moet gedachten kunnen beschrijven
✝ Dit is geen eendaagse RPG.
✝ Je schrijft de keuze van het pad dat je opgaat wel op, ik beslis later wie welke kn op gaat.
✝ Je kan doodgaan, als je dood gaat, zeur niet
✝ Je schrijft wel een beetje grote stukken
✝ Er zijn maar een limited krachten beschikbaar, so choose wise.
✝ Ik heb de krachten uitgekozen.


Dus, dit schrijf je op:
Naam || Leeftijd || Pad dat je wilt hebben (Ik zeg niet dat je hem krijgt) || Kracht || Pad dat ik je geef || Naam model

Dit zijn de krachten waaruit je kan kiezen, elke kracht is maar een keer mogelijk
1. Onzichtbaar
2. Gedachten van andere mensen horen
3. Tijd stilzetten
4. Kleine voorwerpen met je gedachten kunnen bewegen (Dus geen hele auto’s ofzo)
5. Eigen inbreng (Niet iets heel groots)
6. Eigen inbreng (Niet iets heel groots)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen