Zoals beloofd nog mijn prachtige, ahum, avonturen met de Belgische dokter.

Ik had een poos terug op een donderdag om half drie mijn afspraak. Omdat er Corona is en ik anders 2 weken onbetaald in quarantaine moet besloot ik te vragen of het via telefoon kon. Het werd een zoomcall. Dus callcenter Yvonne zat netjes op tijd met laptops en telefoons klaar. Niks kon mis gaan, behalve dat ik een onderbuik gevoel had. En ja hoor, het ging mis.

Om drie uur nog geen contact dus gebeld. Zijn ze bereikbaar tot 1 uur. Vervolgens komt er een mailtje binnen. Ik was twee keer gebeld, niet bereikbaar, maar de uitslagen waren nog niet binnen uit de VS dus dat maakte dan verder niet uit. Ik gelijk terug gemaild dat ik geen telefoon heb ontvangen, met nogmaals mijn nummers erbij. Mijn adres staat sinds ik daar ben verkeerd, al meerdere malen aangegeven maar niet veranderd.

Nu hoorde ik maar niets terug dus nog een mailtje erachteraan. Een lijstje met dingen waar ik tegen aan liep en dat ik het wel heel vreemd vond. Ze hadden mij dus laten komen (a 2 x 1 uur rijden + 2 weken quarantaine) voor niets eigenlijk. Ik was hier best wel chagrijnig en verdrietig door geraakt. Alles was kut en niets werkt eens mee met mij.

Nou tot op heden nog altijd geen enkel antwoord op mijn mail. Ik heb een week lang elke dag gebeld en gevraagd of de assistente wilt vragen of ze haar mail leest en reageert. Inmiddels maar een nieuwe afspraak gemaakt voor oktober maar wel met op papier de bevestiging dat ze mij moeten laten weten als de resultaten er niet zijn, want als ze dit wel doen, betaal ik niet.

Het is niet zo dat ik geen begrip heb. Het lab doet ook Corona testen en het zijn eenmaal gekke tijden, maar had het mij even laten weten. Daar heb ik alle begrip voor. Dus inmiddels is het een beetje strijd geworden. Dus ik ben benieuwd

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen