Foto bij {deel 2}

""Demmie pov""

~~Ik trek me schoenen en een jas aan, ’doei’ roep ik. Ik loop naar het bruggetje, waar Gustav, Georg, Tom, Bill, Andreas en ik altijd afspreken om naar school toe te gaan, Tom, Bill en Gustav staan er al, als ik bij hun aan kom geven ze me allemaal een kus op me wang, ’ Waar is Andreas?’ vraagt Bill, ’Hij is ziek!’ zeg ik, ’Daar komt Georg al aangelopen’ zegt Tom, ’hèhè dat werd tijd’ zegt Bill ongeduldig, ’Hooi, sorry dat ik te laat ben, had me verslapen’ zegt Hij, ’Bill was al bang dat we tellaat op school zouden komen’ zeg ik lachend, ’Laten we dan maar gaan, anders komen we echt te laat Billy’ zegt Georg lachend. Als we het lokaal Duits inlopen, gaat de bel, ’*zucht* net op tijd’ zegt Bill. ’Bill waar heb je last van? Normaal maakt het je nooit uit als we te laat komen. zegt Tom, ’Ja maar volgende maand beginnen de examens en ik wil niet zakken’ zegt Bill. daar heeft Bill wel gelijk in zeg ik lachend, Terwijl ik naast Gustav ga zitten. ”gosh het zou weer is niet mvr. Zuurstengel is weer saggie’ zegt Tom. ’dat kon ik je vanochtend ook wel vertellen!’ zeg ik tegen Tom.
Trrring!!! ’héhé eindelijk pauze’ zegt Gustav. ’ja inderdaad eindelijk weg bij die zeurstengel’ zucht Tom, aahw jongens zo mogen jullie niet over jullie favorieten docent praten hea’ zeg ik streng. ’oow ja ik hou ook zoveel van der ik weet echt niet wat ik zonder der moet hoor’ zegt Gustav, Tom gaat helemaal stuk, ’Waar heb jij nou weer last van? vraagt Gustav, ’ Haha moet je dat nog vragen, je weet Nu onderhand toch wel dat er een draadje bij hem los zit!’ zeg ik lachend, ’Nou hoor wat je zegt meid, want volgends mij zit er bij jullie juist echt een draadje los’ zegt Tom lachend. ~~

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen