Foto bij 26. Febe

Ik was zo blij dat het terug goed was tussen Zayn en Silke. Ik weet zeker dat ze binnen enkele dagen een koppel zullen zijn.
We waren vertrokken naar de winkelstraten in Londen en liepen wat winkels binnen.
Ik kocht weer veel te veel kleren en Silke ook. Wij waren shopping verslaafd en als wij samen gaan winkel kopen we alle winkels bijna leeg.
We waren al een paar uur aan het winkelen en de jongens waren het beu.
Niall vroeg me super lief of we naar de McDonalds gingen en ik antwoordde: “Ja dat is goed Niallie, maar eerst wil ik een kusje.”
Hij kuste me lang op de mond, terwijl we allemaal samen naar de McDonalds liepen. We liepen naar binnen en aten allemaal wat.
We bleven daar een uurtje en dan gingen we naar huis.
We keken allemaal samen nog wat naar tv en na een uurtje zei ik aan Niall dat ik moe was.
Hij vroeg of ik wou gaan slapen en ik antwoordde “ja”. We zeiden “slaapwel” tegen de anderen en liepen naar boven.
We maakten ons klaar en gingen slapen. Hij kuste en tikte met zijn tong tegen mijn lippen.
Ik deed mijn mond wat open en onze tongen speelden een spel met elkaar.
Na een paar minuten viel ik in slaap in Niall zijn armen. Ik werd wakker en keek op mijn gsm om te weten hoe laat het was.
Het was al 11u ’s ochtends en ik stond recht. Niall nog altijd te slapen en ik nam wat verse kleren en nam een douche.
Ik deed mijn kleren aan en wat make-up en ging terug naar de slaapkamer.
Ik drukte een kusje op Niall’s gezicht en hij werd wakker. Hij trok me bij hem op bed en begon me te kriebelen.
“Niall, niet doen! Ik kan daar niet tegen”, riep ik. Maar hij stopte niet. Ik trok me los en liep het bed uit.
“Nee prinsesje, kom terug”, zei hij, maar ik ging niet terug. “Je moet dat maar niet doen”, zeg ik tegen hem en kijk met een fake boos gezicht naar hem.
Hij liep naar me toe en ik knuffelde hem. “Niall, I love you”, zei ik. “I love you too Febe”, antwoordde hij.
Hij zei dat hij hem ging douchen en ik ging al naar beneden. Louis zat als enige in de woonkamer en ik liep naar hem toe.
“Goeiemorgen broertje”, zei ik. “Goeiemorgen zusje”, antwoordde hij. “Hoe gaat het met Niall?” vroeg hij.
“Super goed, ik ben echt zo blij dat we terug samen zijn”, zei ik. Ik lag in mijn broer zijn armen en we zaten samen naar tv te kijken.
Na een kwartier kwam Niall naar beneden. Hij vroeg aan mij en Louis of we nog wat wouden eten en we stonden recht.
We gingen aan de tafel zitten en aten een boterham. Als we alle 3 gedaan hadden met eten zei Louis dat hij de krant uit de brievenbus ging halen.
Hij liep weg en even later kwam hij terug. “Euhm Niall je staat op de voorpagina”, zei Louis.
“WAT?” riepen Niall en ik allebei tegelijk.
Niall nam de krant uit Louis zijn handen en las de titel: “Niall Horan van One Direction al kussend samen met een meisje gezien in Londen.”

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    God damn, nie goe!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen