Hey Sweety's

xD Inderdaad laten we het verhaal wat langer laten duren, ik heb de laatste delen wat aangepast.
Maar sorry voor diegene die denken dat het goed zal aflopen....maas das voor later;)

xx Candy

* 5 uur later! *


"Daaaag jongens. Voorzichtig naar huis hé" hikt Bill.
Allevier zijn we redelijk dronken geworden en we hadden dan ook aan Gustav en Georg voorgesteld om hier te blijven slapen maar ze wilden niet want morgenvroeg kwam een vriend van Georg hun halen om te gaan zwemmen.
De avond zelf is prachtig verlopen, we hebben heel veel goeie herinneringen opgehaalt aan al onze concerten enzo. Bill en ik hebben echt bewust afscheid genomen van Geo en Gus en ergens doet het me pijn dat dit de laatste keer was dat ik hun en zei ons zullen zien.
Gelukkig hebben ze niks gemerkt aan ons gedrag want anders zouden ze zeker niet zijn weg willen gaan, wel vonden ze dat we er af en toe wat afwezig bijzaten maar door de drank was dat snel weg en hebben samen een heel erg fijne avond gehad vol drank en plezier.
Bill sluit de deur en draaid zich dan loom naar me toe en kust het topje van mijn neus.
"Zo Tommi, dat was nog al eens een afscheidsfeestje hé?" zeg hij lachend.
Bill wankeld en ik kan hem nog net op tijd tegenhouden of hij kukelt de grond op. Bill heeft echt het meeste van allemaal gedronken, oké, ik ben ook zat maar IK weet tenminste nog wat ik zeg en doe.
Bill hangt rond mijn nek en zuigt zich dan vast, giechelend trek ik hem van mijn nek en kijk hem liefjes aan.
"Zooow Twommi, nu gwan we flekker sexen en dan saampjes doodgaan" brabbelt Bill terwijl hij heen en weer zwalpt.
"Onee liefje, jij gaat eerst even goed slapen en morgen zien we wel weer".
"MAAR IK WIL SEX TOMMI!" kreunt Bill stampvoetend.
Zonder schaamte kijk ik naar Bill zijn kruis en merk dat z'n broek inderdaad fel gespannen staat. De drank bonst in mijn hoofd en langzaam voel ik hoe het beest in mij ontwaakt.
Ruw duw ik Bill op de grond en kijk hem uitdagend aan.
"Wel!? Laat me dan zien hoe heet je bent!".
Bill zijn hand dwaalt af naar zijn kruis en zwaar ademend opent hij zijn broek. Kreunend van genot haalt Bill zijn flinke erectie uit zijn broek en begint zich uitdagend en met zijn ogen op mij gericht zichzelf te strelen.
Ik blijf hijgend naar Bill zijn voorstelling kijken en voel hoe mijn erectie pijnlijk hard tegen mijn broek aan drukt.
Grommend van opwinding schop ik Bill zijn hand weg van zijn erectie en kijk hem dan grijnzend aan.
"Laat me het maar eens zien hoe hard je het nodig hebt. Kruip naar me toe kreng en open mijn broek!...
Haal hem eruit! Schiet op, haal hem tevoorschijn als je hem zonodig wilt afzuigen! Jaaa! Aaahhh! Goed zoo".
Bill zijn lippen omsluiten mijn erectie en met mijn handen stevig in zijn haren geklemt neuk ik hem hard in zijn mond.
"Ruk jezelf terwijl je me pijpt!" hijg ik opgewonden.
Ik voel hoe Bill even siddert en nog harder begint te zuigen. Mijn lichaam tintelt en ik heb het gevoel dat Bill al mijn bloed naar m'n lul toe zuigt.
Opeens begint Bill nassaal te kreunen en ik voel hem hard schokkend klaarkomen.
Mijn handen druk ik nog harder rond Bill zijn hoofd en neuk zijn mooie mondje nu in een moordtempo. Bill kokhals even maar ik trek me er niks van aan.
"Aaaaaahhh!!!"
Schokkend en kreunend spuit ik mijn sperma diep in zijn keel. Mijn orgasme is zo fel en intens dat ik wel 5 keer zijn mondje vol spuit.
Uitgeput laat ik me naast Bill vallen en kijk hem uithijgend en lachend aan.
Bill zet zich met veel moeite recht en kijkt me wel zeer ondeugend aan.
"Tommi? I WANT MORE!!!"





REACTIES BITTE;)

xx Candy

Reageer (17)

  • Sick

    Wohow,, ik denk dat ik hier met m'n mond open aant lezen was :D

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • secretangel

    prachtig geschreven
    snel verder bitte
    deze was geil xD

    1 decennium geleden
  • barbara

    whaha oke snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    whaha
    snel verder!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen