Foto bij Ticket 53.

Oke, ik had denk ik stiekem gehoopt dat ik meer vragen kreeg voor de Q&A van jullie, en daarom heb ik gisteren niet geactiveerd. Vragen zijn nog altijd welkom, want ik vind het echt leuk om vragen te beantwoorden. Jullie mogen me ook tips geven of erom vragen. En een kudo zodat Julotte snel het ziekenhuis mag verlaten?
Love & Rocketz,
Beaudine.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Smeerkaas

    -Ben jij in staat om de eenhoorndans te leren?
    -Hou je van rubberbootjes?
    -Kan jij urenlang naar dobberende plastic eendjes kijken? (sorry, ik kan echt geen goede vragen verzinnen)
    -Waar zou je later graag willen wonen? (Engeland, Amerika,..)
    -Vind je het niet lastig om over bepaalde stukjes te schrijven? (Zelf vind ik het ook wel wat lastiger om te schrijven over de chemo en al die dingen errond...)
    -Hoe ben je op het idee gekomen om hier een verhaal over te schrijven?
    -Weet je dat je prachtig schrijft?
    -Ben je van plan om ooit een boek te schrijven?
    -Wat is je lievelingsliedje?
    ...
    Hopelijk schrik ik je nu niet af =)
    superverhaal!
    groetjes Amber^^

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    aaawh <3

    1 decennium geleden
  • Thoughtss

    Zo schattig ^^ ,
    -Je favoriete band(s) ?
    -Lievelingsstad ?
    -Toekomstig beroep (: ?
    -Lievelingsverhaal op Q ?
    -Heb je broer(s) / zus(sen)
    -Hoeveel hoofdstukken zal dit verhaal tellen, denk je ?
    -...
    Snel verder ! xo

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    sorry, maar dit is echt de aller maar dan ook echt de allerlaatste vraag. mijn abo-lijst is nogal kort, weet jij nog goede en leuke stories die net of nog net niet begonnen zijn, maar de eer verdienen om een abo (that's me ^^) erbij te krijgen?

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    ooooh ja. wat voor dansje of andere move of iets doe je wanneer je in de top staat?

    en nu ga ik hier snel weg, voordat ik nog meer vragen stuur :X ciao

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen