Foto bij hoofdstuk 1 : he, i know you

hi

dit is mijn eerste hoofdstuk dus laat zien dat je het leuk vondt ( als je het natuurlijk leuk vondt)
als jullie nog aanvragen hebben voor karakters laat het weten in mijn gastenboek, ik ga nog meer meiden erin stoppen dus let me know if you have a idea :D

de foto hierboven is trouwens van Raya

xxx cheekylove

Louis's POV

"Ik heb honger jongens, pleeeeaaaaasssss i want a carrot !!!" schreeuwde ik
"Ik ben het eens met Louis kom we gaan naar Nando's" zei Niall
"Oke let's go, Louis rijd jij?" antwoordde Liam met een zucht.
"YAY!"schreeuwde ik terwijl ik hem een knuffel gaf
Toen we naar het winkelcentrum reden vroeg Harry of ik nog wat cd's had.
"In het kastje daar zo, waar anders?" Zei ik geïrriteerd
"Niet zo geïrriteerd boobear!!! He wat is dit?! een foto van jou en een meisje!!! Ik dacht dat je van me hield" schreeuwde Harry
Wat, een foto van een ander meisje dan Eleanore? Why the hell ligt dat in mijn auto?
Harry gaf mij de foto en ik keek ernaar met een schok: het was Raya mijn oude beste friend

Raya's POV

Ik was zo lui vandaag. Het enige wat ik gedaan heb vandaag is douchen en me aankleden. Ik lag op de bank toen ik op mijn laptop zag dat Louis iets had getweet.
Louis Tomlinson- Raya if you see this I miss you x Boobear

Waarom zou Louis ineens tweeten dat hij me miste? Louis en ik waren vroeger best friends. Toen ik verhuisde naar LA zijn we uit elkaar gegroeid. Na 1 jaar zag ik ineens dat er een nieuwe groep "hotte" jongens was met de namen Liam Payne,Zayn Malik,Niall Horan,Harry Styles en Louis Tomlinson. Ik belde hem meteen op maar kreeg een assistente aan de telefoon die me vertelde dat ik Louis niet meer mocht spreken. Ik was kapot , ik mocht mijn beste vriend niet eens meer bellen. Ik zei tegen mezelf dat ik Louis maar moest vergeten. En dat had ik gedaan tot nu.

Louis's POV:

We waren in Nando's toen we ineens gegil hoorde. We keken naar buiten en zagen het ergste wat er kan gebeuren. 500 fans kwamen aanrennen.
"Shit, RUN!!!!" schreeuwde ik
We renden allemaal naar de auto en ik probeerde hem te starten maar blijkbaar was de benzine op. We moesten dus rennen. We kwamen langs een hotel en renden snel naar binnen.
"Hallo, kunnen wij ons misschien verschuilen in dit hotel?" vroeg ik aan de man achter de balie
"Nee heren, dit is geen speelpark" Zei de oude man
" Pleas," smeekte ik "Er zitten 500 fans achter ons aan"
" Op de 10 verdieping zitten 2 appartementen, in 130 woont iemand. Je kan het daar vragen. Dag heren" Antwoordde hij humeurig
We renden snel naar de lift en net toen de deuren sloten kwamen de fans het hotel in rennen. We zagen nog net de humeurige oude man achter de balie verschrikt opkijken.
Toen we op de 10de verdieping waren belde we aan bij appartement 130. We moesten even wachten en toen ging de deur open. Ik hoorde al de jongens om me heen Hi we're one direction zeggen maar ik kon niks meer uitbrengen. Voor mij stond mijn oude beste vriendin, Raya.
Ze zag er geweldig uit. Ze droeg een joggingbroek met een topje met nando's erop. Toen ze mij zag liet ze de wortel die ze aan het eten was uit haar handen vallen.
"Louis?" vroeg ze "OMG Louis!"
Ze rende op me af en knuffelde me. Ik hoorde de jongens om me heen fluiten maar ik schonk er geen aandacht aan. Ik had mijn best friend weer terug.

Reageer (6)

  • xxxnoorxxx

    Nu al super leuk
    Ga snel veder lezen>:D

    1 decennium geleden
  • pcy

    leuk geschreven, maar misschien moet hij iets meer gedetailleerd geschreven worden? gewoon een voorstel (:
    snel verder love <3

    1 decennium geleden
  • luvPayne

    Hahaha
    ten eerste: super geschreven
    ten tweede: toen je schreef: Ik hoorde al de jongens om me heen Hi we're one direction zeggen maar ik kon niks meer uitbrengen.
    ik stelde me voor dat ze zo stijfjes naast elkaar stonden en dan, zoals in de video's, het zeggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
    Waarschijnlijk denk jij nu: Wat is daar nu grappig aan? Maar ik ligt gewoon plat van het lachen door het beeld dat zich op dat moment in mijn hoofd afspeelde :)

    liefs, Axana xxx

    1 decennium geleden
  • LokiofAsgard

    stoerrrr ga snel verderr ik neem abo (Y)

    1 decennium geleden
  • cheekylove

    ja ik weet het mr ik heb meer ideeën wacht maar af

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen