Foto bij Soraya.

Geschreven door: ICookie

Ik lag in mijn bed te rusten totdat me wekker af ging. Vervolgens draai me om om hem uit te zetten maar val dan van het bed af. Ik mompel iets onverstaanbaars en sta op. Ik rek me uit en gaap even. Met een diepe zucht sta ik op en loop naar de spiegel toe. Ik haal een hand door me haren heen. opeens glimlach ik breed als me ineens opkomt dat vandaag mijn wedstrijd was. Ik was een bekende kick-boxer hier in Londen,maar vandaag was de dag voor mij. Ik zou gaan voor de titel 'Best kickboxer of londen.Die titel moest ik gewoon winnen, Ik loop naar de badkamer toe en fris me snel op. Ik loop dan snel naar beneden toe waar ik mijn ouders in de keuken zie met mijn broertje en broer aan tafel.''Goodmorning.'' zeg ik glimlachend. Me moeder kijkt me raar aan. Ik krab op me hoofd en kijk me moeder aan met een glimlach. Normaal zei ik nooit goodmorning. Mijn ouders verwachten normaal dat ik ze groet in het pakistaans. Ik plof neer op een stoel en pak me eten. Ik begin ervan te eten en herrinner me ineens dat ik ook nog moest trainen. Ik prop snel een brood naar binnen en wat drinken. Ik ren naar boven toe en sms dan snel Karima,mijn beste vriendin. Ik kende haar al vanaf kleins af aan. Zij wist alles van mij en ik alles van haar. Ook kennen onze ouders elkaar goed. Uit mijn broekzak haal ik mijn mobiel. Goodmorning shunshine! Klaar om te trainen? Ik kom je over een half uurtje halen xx Soraya. w'app ik naar haar. Ik glimlach en haal een hand door me haren heen. Ik maak me kast op en pak me kleren voor de training.. We gingen eerst trainen en in de avond was de wedstrijd. Karima trainde altijd mee. Trek me kleren aan en daaroverheen een vest en een broek. Ik pak alles en loop dan naar beneden toe. Ik zeg me ouders gedag en stap mijn auto in.

Even later kom ik aan bij de huis van karima en bel aan. "Hey lieverd! Hoe gaat het?" Vraagt ik en kus haar drie heer op haar wangen."Ik ben heel zenuwachtig maar ik kom er wel over heen hoor." beantwoordde ik haar tweede vraag. "Kom je mee? De auto moest ik helemaal aan het einde van de straat parkeren. Tja zaterdag he?" Zeg ik zuchtend. Op zaterdagen kon je nooit zo snel een parkeerplaats vinden. Ik kijk naar Karima die naar binnen rent om haar eten te pakken. Ik zucht en mompel iets onverstaanbaars." Gewoon onvoorstelbaar hoeveel dat wijfje eet..." mompel ik en loop naar mijn auto toe. ik stap in en rij naar mijn trainingshal toe. Ik lik kort mijn lippen af en sta uit als we er zijn. Ik loop naar binnen toe en begroet mijn Coach.''Morning!'' begroet ik haar. Ja,het was een vrouwelijke Coach. Ze was een van de beste kick-boxers ter wereld. Ik glimlach en trek mijn broek en vest uit zodat ik in mijn boxing kleren stond. Ik doe me haren in een hoge staart en kijk me Coach aan die begin te praten over vanavond. Ik zucht diep.''Ja ja,ik zal winnen ja.'' mompel ik en rol met mijn ogen...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen