Foto bij ``204``

Thank voor de super reacties!!!
ik ben snel voor jullie door gegaan, laat please weten of je het leuk vond ;)

Alex pov
De vloeistof die in mijn mond vloeide smaakte ranzig. De smaak kwam me merkwaardig bekend voor en ik slikte. Handen die me vast hadden gehouden laten me nu los en alle warmte die om me heen was geweest verdwijnt. Ik had de neiging mijn hand uit te stekken, te roepen naar de warmte om me niet alleen te laten, maar mijn lichaam wilde nog niet reageren. De pijn die ik al die tijd had gevoeld begint langzaam weg te ebben. Ik maak me al klaar voor de droom die zou komen maar het komt niet. Waarom niet? Alles in me zei dat ik mijn ogen moest open doen. Met al de kracht in me probeer ik mijn ogen open te doen. Snel sluit ik mijn ogen weer als ze branden. Ik open ze weer en dit keer kan ik ze langer open houden. Voorzichtig draai ik mijn hoofd naar de zijkant en zie iemand op een stoel zitten. Hij is duidelijk aan het slapen en ik kom langzaam overeind. De wond in mijn buik steekt verschrikkelijk maar ik negeer het zo goed ik kan. Mijn voeten zijn wankel en het duurt een volle minuut tot ik zeker ben dat ik als ik op mijn voeten sta ik ook blij staan. De man op de stoel heeft een flesje bier in zijn hand. Even krijg ik een glimlach op mijn gezicht en pak het flesje uit zijn handen en pak de deken beter vast. “bedankt Bobby” fluister ik terwijl ik zijn hoofd kus en het deken verder over hem heen trek en naar de keuken loop. Mijn maag knorde hard en ik open de koelkast opzoek naar iets eetbaars. Als snel had ik een grote sandwich gemaakt en was ik die aan het op eten. Zachte voetstappen die gemaakt worden door iemand op blote voeten bereiken mijn oren. Ze stoppen abrupt en ik draai me om. Het gezicht van Dean staat slaperig maar ook verbaast. Hij wrijft in zijn ogen voordat hij nog een stap naar voor zet. “Alex?” klinkt zijn stem dik van de slaap. Een klein glimlachje vormt om mijn mond en voor ik het weet loopt Dean op me af en trekt me in een omhelzing. Zijn lippen drukken op mijn slagader als mijn hart sneller klopt. Voorzichtig laat hij me wat los en ik strijk met mijn hand over zijn wang. “Dean het is oké, ik ben weer beter” hij knikt en dan voel ik zijn lippen zachtjes op die van mij. Even verstijf ik maar als zijn lippen zachtjes bewegen en ik zijn tong over mijn onderlip voel gaan ontspan ik. Mijn hand gaat naar de achter kan van zijn hoofd en hij trekt me dichter tegen zich aan. Zijn tong smaakt naar bier en een smaak die ik alleen aan Dean zou kunnen omschrijven. Er komt een zachte kreun uit mijn keel als hij de kus wat verdiept. Zijn lichaam tegen die van mij gedrukt. Het was duidelijk dat hij verder wilde. Zijn handen gaan over mijn rug naar beneden en schuiven mijn shirt omhoog. Dan gaan ze over de wond en drukt hij. Ik geef een harde gil en zit recht op, op de bank. Mijn adem gaat gejaagd en mijn wangen gloeien. Had ik nou net serieus gedroomd dat ik met Dean stond te zoenen? ik laat me met een diepe zucht weer achterover op de bank vallen.




grapje!!! ze hebben dus niet echt gezoend gheheehehe(A)

Reageer (3)

  • koekiexkaner

    nouhou! nie lief!(huil)

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    Heel goed en verrassend geschreven awesome!

    1 decennium geleden
  • Strawhat

    AARGH.
    Pestkop.

    DAT PLAATJE VAN SAM. HUHAHAHAHA ;dd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen