Foto bij hoofdstuk 3: truth or dare

hi

3 ABO'S!!!!!!!!!!! im so happy
sorry als dit hoofdstuk een beetje slecht is, ik had het gister geschreven maar net toen ik het wilde updaten crashte mijn laptop :'( daarom schrijf ik het nu op mn blackberry dus als de layout raar is sorry!!
als iemand trouwens nog wat karakters weet die in dit verhaal zouden passen zet het in de reactie's of stuur een prive-bericht ( als je andere ideeën hebt kan dat natuurlijk ook)

xxx Cheekylove

PS foto hierboven van Raya's outfit

Raya's POV:

Ik was zo blij dat Louis ineens voor mijn deur stond maar ik begrijp nog steeds niet waarom. Hoelaat is het eigenlijk? vijf uur, shit!
Ik moet koken. " Ehm jongens, ik denk dat ik aan het eten moet beginnen. Blijven jullie eten?" vroeg ik.
" Als het mag logeren we hier" zei Louis
"YAY, pyama party" schreeuwde ik
Niall beschermde zijn oren, ik lachte "Ow Niall ben je geschrokken? Maakt niet uit hoor we doen vanavond jouw make- up eerst wel." zei ik lachend en ik gaf hem een kus op zijn wang. Hij kleurde rood. "You look like a tomato Niall babe" zei ik terwijl ik naar de keuken liep. Iedereen volgte me braaf.
"Oke, Louis en Niall jullie koken de pasta. Zayn en Liam jullie snijden de groenten voor de saus. Harry jij helpt mij met het gehakt."commandeerde ik.
De laatste keer dat ik die fout maak, laat one direction nooit koken. Na vijf minuten hebben Zayn en Liam zichzelf al 2 keer gesneden, Niall en Louis hebben bijna brand veroorzaakt omdat ze de pasta in de verpakking in de pan hadden gegooid en Harry heeft het grootste deel van het gehakt in zijn haar en de rest zit op mijn kleren. " Oke, naar Nando's dan" zei ik "maar eerst ga ik douchen"
Niall juigde en ik ging naar boven. Ik kleede me uit en liep de douche in. Ik voelde me bevrijdt door het warme water dat over mijn lijf stroomde. Ik waste mijn haar en stapte weer uit de douche. Ik liep in mijn zwart kanten ondergoed naar mijn kamer. "Holy shit wtf doen jullie hier!" schreeuwde ik toen ik Harry en Louis in mijn kamer zag zitten. Harry lachte schaapachtig en Louis bedekte schreeuwend zijn ogen. "we wachtte op jou, maar wisten niet dat je half naakt de kamer in zou lopen" huilde Louis.
"Pleas just go away Louis and Harry" zei ik boos en ze verlieten de kamer. Ik besloot mijn crop top met kruis aan te doen en mijn high-wasted short. Ik deed een beetje make-up op en mijn favoriete spike armband. Ik slipte in mijn zwarte gympen met studs en liep naar beneden. Ik zag alle jongens staren toen ik beneden was aangekomen.
" Ehm," zei Louis eerste " sinds wanneer ben jij een bad girl?"
ik lachte en zei " Ik wilde mijn nieuwe kleren gewoon aandoen"
Al de jongens knikte en Harry lachte weer raar. "Kom let's go!" schreeuwde ik
We rende de deur uit maar Liam riep ons terug "Ehm jongens, ik denk dat we iets vergeten zijn" hij opende het raam en we hoorde honderden fans.
"Shit!" riep ik "wat moeten we nou eten. Jullie hebben alles net verpest"
"Ehm je woont boven een hotel. Roomservice?" zei Liam
" Weet je hoe f*cking duur dat is? ik heb niet zo veel geld hoor!" riep ik uit
"Raya,Raya, Raya toch. Je hebt one direction in je huis wij betalen, duh" zei Louis terwijl hij op zijn hoofd sloeg. Ik voelde me nu zo stom.
-anderhalf uur later -

Roomservice was zo geweldig! Jammer dat het zo duur is. " Boys what are we gonna do now?" Vroeg ik
" Truth or dare !!!!" Schreeuwde Louis en hij ging zitten op de bank. Dit gaat leuk worden. "Oke," begon Zayn " truth or dare aan Raya"
" Dare?" Zei ik aarzelend.
Zayn zei " trek een kledingstuk uit " en knipoogte. Shit, ik ben zo dom. Ik heb mijn pyama al aan gedaan dus ik kan nu kiezen om mijn broek uit te doen of mijn hempje. Ik besloot om mijn hempje uit te doen. Niall en Harry vielen bijna flauw. Ik giegelde en ze werden rood. " Oke truth or dare aan Louis" zei ik. " Dare" zei Louis trots. Haha dit gaat leuk worden " zeg tegen een wortel dat je hem haat en eet hem dan heel langzaam op".
Louis ging bijna dood. " Nee dit kan je niet doen" fluisterde hij. " O jawel hoor " zei ik terwijl ik een wortel aan hem gaf. Bijna huilend deed hij wat ik had gezegd. Louis is zo in love with carrots , dit was al zo vanaf dat we elkaar ontmoette. Toen Louis eindelijk klaar was vroeg hij "truth or dare?" aan harry.
" Dare" zei Harry. Ik ben benieuwd wat Louis gaat doen hij is altijd zo raar. " Zoen met Raya" zei Louis en voor dat ik het wist leunde Harry naar mij toe en zoende hij me. Ik trok snel weer weg en veegde mijn mond af. "Bleeghh" riep ik uit. Ik ga ze mooi niet laten merken dat ik het eigenlijk super leuk vondt en dat ik nu aan het gillen was vanbinnen. Ik hoorde iemand van achter de deur mijn naam schreeuwen en ik liep naar de deur. De jongens keken me verbaast aan.


PS wie denken jullie dat er achter de deur staat? I want to know!!

Reageer (3)

  • luvPayne

    ocharme Zayn en Liam, ik wil ze wel gaan verzorgen,hoor :) (oke, deze zin is zooo raar :) )

    Snel verder aub!!! Het is gewoon een ubersuperduperdepuper mooi verhaal!!!! :)

    xxx

    1 decennium geleden
  • SMalik1D

    ik weet het nie snel verder

    1 decennium geleden
  • LokiofAsgard

    Stoer verhaal ga snel verderr
    Wie staat er achter de deur? hmmm haar moeder? of een van de fans anders weet ik niet xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen