Foto bij |2|

WE HEBBEN EEN COVAAAAAAAAH! Met dank aan Macabre

Ik dwaal rond, en ik zweer je dat ik hier, bij deze rots, 2 keer eerder gestaan heb. Radeloos laat ik me tegen een boom zakken. Aan de zon af te lezen is het laat in de middag, en tijd voor onze fesaw, het middag eten. Dan eten we een zure groene vrucht met zoete bessen. Maar aangezien hier geen bessen of vruchten groeien in dit gebied, en mijn maag wél rommelt, haal ik een plat brood uit mijn rugzak. Ik breek er een stuk van af, en eet die langzaam op. Ik maak me daarna weer gereed om verder te lopen. Als de zon laag aan de hemel staat, en ik bij een meer met een zandstrand aankom, zoek ik een plek uit om in te slapen. Mijn blik vestigt zich op een boom, met een brede tak die oo ongeveer drie meter hoogte hangt. Met behulp van wat takken en andere uitstulpsels lukt het me om op de tak te komen. Ik hang mijn rugzak aan een tak naast me, en vis er een deken uit. Als ik ga liggen zie ik dat ik precies op de tak pas. Met een touw zorg ik dat ik vast om de boom zit. Ik wikkel de deken om me heen, en sluit mijn ogen. Ik val wonderbaarlijk genoeg snel in slaap, en niet uit de boom. Mijn speer laat ik in mijn tas zitten.

Reageer (3)

  • HiIson

    Mooie cover en goed hoofdstuk!
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Wolveline

    Mooie cover! En een mooi stukje!
    Ik ben nooit in een boom in slaap gevallen, maar wel op twee stoelen ter dikte van een boom die ik ik tegen elkaar had gezet. Uiteindelijk dachten me ouders dat ik nep deed omdat ik doodstil lag terwijl normaal m'n hele bed overhoop ligt, en ik ernaast.xD
    Snel verder;)

    1 decennium geleden
  • StarFishy

    weer een hoofdstukje
    ik heb ook ooit in een boom geslapen
    (maar ík viel er wél uit)
    kan de cover niet zien :S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen