Om de een of andere reden kwam ik gister niet op Q daarom zal ik zo nog een tweede stukje activeren (:

Als de schooldag eindelijk af is gelopen loop ik rustig naar mijn kluisje om mijn jas te pakken. Onderweg hoor ik ergens geschreeuw en ik kijk opzij. Ik zie het groepje van Zayn die een jongen in elkaar slaan. Meteen is mijn woede weer terug en boos been ik op ze af. 'Wat denken jullie wel niet?!' zeg ik boos als ik ze bereikt heb. Ze stoppen even en kijken op. Als ze zien dat ik het ben gaan ze gewoon weer door. Dit maakt me nog bozer en ruw wurm ik me er tussendoor om de jongen te gaan helpen. Ik schrik als ik zie dat het Harry is. Maar ik voel nu nog meer de drang om hem te helpen. Hij heeft een bloedneus en een blauw oog en kijkt me hulpeloos aan. De vrienden van Zayn kijken me grijnzend aan en beginnen maar op mij in te slaan. Ik trap terug en al snel druipen er een paar af. Als er nog maar twee voor me staan komt ook Zayn aangelopen. Hij ziet mij en meteen komt hij op me af. 'Dus jij dacht even mijn vrienden in elkaar te slaan?' vraagt hij gemeen. Ik slik even. 'Dus jij dacht even mijn vriend in elkaar te slaan' zeg ik op dezelfde toon terug.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Go Lou!!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Go louis!!!!!!!! Arme Hazza(huil)
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen