Foto bij Fight on the beach Team Rocket returns!!!


dat filmpje heb ik ook op mn pofiel staan, toen ik het weer keek kreeh ik meteen zin om weer te schrijven. NIET DAT IK HIERVOOR GEEN ZIN HAD !!!! maar ik had gewoon echt géén tijd om te schrijven. eigenlijk nu ook niet want ik heb aankomende week bio en frans toets maar oke ik kon het niet laten om nu te schrijven.
ps het vorige hoofdstuk(beach) was niet zo goed, vind ik zelf, behalve dan natuurlijk Daisukes verhaal wat belangrijk is,MAAR DIT HOOFDSTUK WORDT VEEL BETER HOOORdat hoofdstuk was geeindigt dat Rena bij het water stond en er opeens een empoleon verscheen die haar aanviel maar de aanval werd afegekaatst door wie oh wie?

'Raaah' Grauwde de Empoleon toen hij zag dat zijn metal claw niet had geraakt. Ik stond geschokt te kijken toen ik ealiseede dat het Dratini was geweest die reflect gebruikte.
'M m maar Dratini jij...' Kwam er uit Rena's mond. Dratini was altijd zo schuchter geweest. Snel pakte ik Rena's arm en trok haar achteruit. Zodat die Empoleon haar niet meer kon raken. Empoleon is een water staal type, wat is zijn zwakte? Staal is slecht tegen vuur maar water gaat dat weer tegen en...Elektrisch en vecht!!! Ik greep Electrike's pokeball uit mijn zak en wilde hem gooien maar Rena pakte mijn hand van. Ik keek haar aan.
'Suno wacht ik wil dit met Dratini doen.' Zegt ze.
'Wat? Maar Dratini vertrouwd ons niet. Dat gaat fout Rena.' Reageer ik verward.
'Alsjeblieft Suno, Dratini heeft mij verdedigt misschien vertrouwd hij ons nu wel.' Rena keek me recht in mijn ogen aan. Ik liet mijn arm zakken.
'...Oké maar beloof me dat als Dratini ook maar even niet luistert dat je meteen Arcenine of Poochyena gebruikt.' Zei ik, Arcenine was haar sterkste pokemon die kon wel tegen een wateraanval en anders poochyena wel. Rena knikte meteen en draaide zich daarna zelfverzekerd om.
'Dratini doe je twister nu!' Riep ze en Dratini volgde het bevel op. De twister werd echter verbroken doordat Empoleon bubblebeam erop spoot. Daarna sprong de Empoleon naarvoren met drillpeck.
'Dratini ontwijk!' Riep Rena en Dratini wist de drillpech net optijd te ontwijken.
'Gebruik slam Dratini.' Zei Rena en Dratini viel Empoleon aan in zijn rug.
'Empoleon doe hydro pump nu!' En de Empoleon vuurde een sterke hydro pump af die Dratini niet kon ontwijken en viel neer in het zand.
'Wie zei dat?' Riepen Daisuke en ik meteen. Iemand stapte overeind uit het water. Een grote rode R stond op het zwarte shirt en hij had een donker paars jack. Blond haar stond een kan op en hij had blauwe ogen.


'Team Rocket!' Herkende Daisuke meteen. Ik voelde alsof iemand mij een klap in mijn gezicht had gegeven. Team rocket? Maar pap had hun verslagen! Red had in zijn eentje heel team rocket verslagen! Giovanni had verloren! Een rilling liep over mijn lijf. Zijn ze terug? Wil team rocket weer opnieuw beginnen?
'Dratini ben je oke?' Vroeg Rena aan Dratini.
'Dra dratini.' Antwoorde Dratini en wilde verder vechten.
'Oke dan, Dratini doe je slam.' Riep Rena die zich er niets van aantrok dat Empoleon's trainer een team rocket lid was.
'Empoleon bubblebeam!' Riep het TR lid.
'Reflect!' Reageerde Rena snel en de bubblebeam had geen enkel effect. 'Thunderbolt volle kracht!!!' RIep Rena en de Empoleon werd vol geraakt.
Het team rocket lid riep hem terug en grijnsde.
'Zo zo je hebt mijn Empoleon verslagen maar ik heb nog een pokemo...'
'WIE BEN JIJ?!' Schreeuwde ik voordat hij zijn zin kon afmaken.
'Ik ben Mako, 23 jaar en winnaar van dit gevecht.' Zei Mako. Ik keek hem recht aan.
'Team Rocket was verslagen door p..Red. Wat doe jij hier?' Vroeg ik. Dammit ik had mijzelf bijna versproken en 'pap' gezegt. Mako kneep zijn ogen bij elkaar.
'Red is nergens te bekennen maar dat weet jij maar alste goed,niet?' Antwoorde Mako. Een koud gevoel overspoelde me. Hij weet het? Hij weet dat mijn vader Red is? Ik keek naar Rena en Daisuke maar die hielden hun blik op Mako.
'Het klopt toch? Die overeen komst tussen jou en Re...'
'SHUT UP!' Brulde ik. Mako grijnsde en opende een pokeball waar een grote rode pokemon uitkwam. Daisuke keek op zijn pokedex.
Magmortar
Hij vuurt vuurballen af van meer dan 2000°C.Ze komen rechtstreeks uit zijn armen. Magmortar leeft in vulkaankraters

'Dratini rust maar uit.' Zei Rena en deed Draitini in zijn pokeball. 'Poochyena ik vertrouw in jou.' Zei Rena en Poochyena was klaar voor het gevecht.
Een gevecht brak uit tussen Rena's Poochyena en Mako's Magmortar. Mako gluurde weer naar mij.
'Zo te zien heb je niets aan je vriendjes verteld.' Zei Mako terwijl hij ndertussen verder vocht met Rena.
'Ik houd niets achter voor mijn vrienden.' Antwoorde ik ookal was dat niet waar.
'Oh kom op je bent zowat een kopie en jij denkt dat je vrienden niets in de gaten hebben?' Lachte Mako spottend. Hij heeft een punt, zeker omdat Daisuke een fan is van Red. Net op dat moment stapte Daisuke voor mij.
'Suno heeft geen band met Red.' Zei hij stellig tegen Mako. Mako lachte.
'Kijk naar hem, roetzwart haar, rode ogen, die kleding.' Noemde Mako op. Daisuke schudde zijn hoofd.
'Mijn droom is ooit Red te ontmoeten, hij is mijn idool. Als hij een zoon had, had ik dacht geweten. EN bovendien heeft Suno mij zelf verteld dat hij geen band heeft met Red.' Daisuke was zo zeker van zijn zaak dat het mij verbaasde. Had hij zo een vertrouwen in mij dat hij dat geloofde?
'Geloof je dat? Denk je dat het allemaal toeval is?' Vroeg Mako. Daisuke knikte.
'Dan ben jij de domste persoon ooit!' Riep Mako lachend.
'HEE!!!' Riep Rena opeens. 'Houd je hoofd bij het gevecht of ik maak je in.'
Mako grijnsde. 'Je denkt toch niet mijn Magmortar te kunnen verslaan met dat kleine hondje?'
'Poochyena doe shadow ball nu!' Riep Rena.
'Heat wave Magmortar.' Zei Mako en de shadw ball verdween in de hete rode lucht.
'Iron tail nu!' Poochyena sprong met Iron tail op Magmortar af.
'Fire punch en maak het af.' Zei Mako verveeld. Magmortar sloeg met fire punch Poochyena tegen de grond.
'Ik zou jou altijd kunnen verslaan.' Zei Mako. Rena grijnsde.
'Weet je dat zeker?' Spotte Rena want op da moment begon Poochyena te schijnen en groeien.
'Hij evenlueert?' Mompelde ik.
'Might! Mightyena!' Brulde de Mightyena die nu statig tegen Magmotar stond.
'Let's go!


Haha jullie denken misschien te ween hoe dit eindigt maar DAS NIET ZO:Y):Y):Y)
ik vond het echt leuk om weer s te schrijven sorry dat jullie zo lang moesten wachten op weer een hoofdstukje maar ik kan er echt nix aan doen da'k geen tijd heb. Ik hoop dat jullie dit hoofdsutk leuk vonden

Reageer (2)

  • Pkmnfan

    AWESOME HOOFDSTUK MAN;D

    ach dat maakt niet, veel succes verderx'D

    1 decennium geleden
  • Amami

    Wow, ik had nooit verwacht om weer terug op quizlet te komen, blijkbaar toch ;)
    Team rocket is terug, dat gaat nog leuk worden, haha.
    Veel succes met je toetsen, né?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen