Foto bij Know 61

Als het bloed van Harry's gezicht af is lopen we weer naar de kluisjes. Zoals ik al wist is zijn kluisje vlak bij de mijne en zo lopen we ook gezamenlijk naar buiten. 'Wat zal mijn moeder vanavond zeggen' hoor ik hem in zichzelf mompelen. 'Is er nu niemand thuis?' vraag ik hem. Hij kijkt me geschrokken aam maar schud dan zijn hoofd. Ik dnek snel even na. 'Je kan wel met mij mee' zeg ik voorzichtig. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Dan ben je nu niet alleen' leg ik uit. Hij twijfelt even maar knikt dan toch. Ik glimlach en pak snel mijn fiets. Harry komt ook aan fietsen en samen fietsen we naar mijn huis. Ik open de poort en loop naar binnen. Harry volgt me en even later staat Charlotte naast ons/ "Harry. wat doe jij hier?' vraagt ze verbaasd. Dan ziet ze zijn blauwe oog en kijkt ze mij aan. 'Zayn?' vraagt ze. Ik knik alleen maar. 'Kom maar mee naar binnen' zegt ze tegen Harry en ze neemt hem mee naar binnen toe. Ik zucht even en volg ze. Mijn moeder staat in de woonkamer naar Harry's oog te kijken en wenkt me als ze me ziet. 'Wat is er gebeurd?' vraagt ze me. Ik zucht even, dat word weer opnieuw vertellen.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    En hallo Liam et wordt daar egt een opvangtehuis precies voor slachtoffers van Zayn

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kort, maar krachtig;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen