Foto bij 037.

Van geen inspiratie naar heel veel woorden...
Ik mag trost op mezelf zijn en ik denk dat alle perv mensen dat ook zijn xD (geef maar toe(A))
Veel lees plezier

X YourWay

POV - Point of View

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xChocolathax

    Tum tum tuuuuummm niet veilig.....

    Harry: hoeveel hou je van Emily?
    Niall: vind je het niet moeilijk om elise te delen?
    Elise: Voel je jezelf niet schuldig tegenover Niall?
    Louis: Wil je Jerrel the goose de groeten van mij doen? ( en jij daar Reading ga me niet vertellen dat je NIET weet wie Jerrel the goos is...)

    1 decennium geleden
  • MARITxHORAN

    Hazza: Haz please, Emily is dood, je hebt nu iets met Elise.. DEAL WITH IT (sorry dat ik zo hard ben, maar je verdient de waarheid. You're a cupcake)
    Nialler: ASKLDFJG YOU'RE NIALL FUCKING HORAN OMFG! Oke dat was m'n fangirl momentje. Sowwy :$ Maaruhh, ik heb geen vraagjes, dusja..
    Elise: Oke ff een pervy vraagje; is onze Ier goed in bed? xd Antwoord is niet verplicht.
    Liam: LiLi. Wanneer kom jij weer? En antwoord eens op mijn DM's! xd
    Louis: Boobear, are you single? :$ Sorry i forgot :$
    Zayn: Zaynieeeeee (: Kan je please een x mijn haar doen? That would be awesome!

    1 decennium geleden
  • xXLovaticxX

    spannend!!! snel verder

    1 decennium geleden
  • JustNo

    Ik heb een hele gemene vraag voor Harry: Waarom heb je nog niet door dat Emily Elise is en dat ze de vriendin van Niall is? ( Zo komt ie er lekker achter:P haha)

    1 decennium geleden
  • xCutieQueen

    Aan Harry: vind je het niet lastig dat Emily opeens zo anders doet? snel verderrr!!!<3<3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen