Foto bij VS Magmortar! Hell of a fight

ben meteen begonnen aan dit hoofdstuk na de vorige, lief he xd
een vraag aan jullie, mijn lezers: WAT VINDEN JULLIE TOTNU TOE VAN GEN6?
en als jullie nog neits ervan af weten zeg ghet maar tegen me want dan zal ik de plaatjes en trailers ff doorsturen;)

ps dit hoofdstuk gaat halverwege over naar Rena's vieuw in plaats van Suno's
pps in het plaatje heeft suno zijn pet op maar die heeft hij in het verhal nauurlijk niet op aangezien ze zijn gaan zwemmen

'Magmorar doe fire punch.' Riep Mako.
'Mightyena ice fang.' Zei Rena grijnsend. Ze was duidelijk blij dat Poochyena was geëvolueerd. Mightyena greep met ice fang de fire punch vast en de hand van Magmortar bevroor.
'Iron tail go!' Riep Rena. Magmortar kon geen kant op en werd geraakt.
'You little bitch.' Snauwde Mako die zijn geduld ineens kwijt was.
'Je denk toch niet echt dat je een kans hebt om mij te verslaan?!'
Ik keek naar de Magmortar en inderdaad, ik zag maar weinig schade van het gevecht.
'Magmortar die mach punch' Zei Mako en Magmortar stormde op Mightyena af.
'Mightyena ontwijk dat.' Riep Rena en Mightyena sprong omhoog. Mako grijnsde.
'Fire spin!' Riep hij. Nee! Mightyena kan in de lucht niet ontwijken. Maar Rena was slimmer dan ik dacht.
'Shadow ball Mightyena!' Riep Rena en de shadow ball botste tegen de vuur aanval. Mightyena lande weer op de grond maar ondertussen was Magmortar dichterbij gerend.
'Gebruik fire punch Magmortar!' Riep Mako en Mightyena werd hard geraakt. Mightyena vloog door het zand en Rena rende naar haar pokemon toe.
'Mightyena! Nee!' Riep ze en zakte door haar knieën. Mightyena probeerde overeind te komen maar Rena stopte hem.
'Mightyena stop. Het is goed zo.' Zei ze want Mightyena was duidelijk niet in staat om verder te vechten.
'Mrrrr.' Gromde Mightyena en stond wankelend op zijn poten. Hij probeerde naar voren te lopen.
'Mightyena alstjeblieft houd op, je hoeft niet meer te vechten.' Smeekte Rena.
'Magmortar...' Zei Mako en Magmortar sloeg met mach punch Mightyena weer neer. Ik knarste mijn tanden en ik merkte hoe Daisuke zijn handen tot vuisten balde. Mightyena, koppig als wat, probeerde weer op te staan maar Rena trok hem tegen haar aan. Ze zou Mightyena in zijn pokeball kunnen stoppen maar dat moet je niet doen met een gefrustreerde pokemon, dat zou ik ook nooit doen.
'Migh might.' Spartelde Mightyena in Rena's armen.
'Het is genoeg zo!' Smeekte Rena tegen Mightyena. Opeens beet Mightyena Rena in haar arm.
'Aaauu.' Rena liet Mightyena los en greep haar arm. Mightyena kon alleen niet meer lopen, zo verzwakt was ze.
'Dit moet stoppen.' Hoorde ik Daisuke mompelen. Rena trok Mightyena weer terug.
'Magmortar heat wave!' Riep Mako en de withete vuurlucht aanval ging op Rena en Mightyena af.

*Rena vieuw*
De heat wave kwam recht op mij en Mightyena af. Ik kneep bang mijn ogen dicht. De hete wind kwam dichterbij. Ineens viel er een schaduw ove rmij heen. Ik opende mijn ogen. Suno stond voor ons, rug naar Mako gericht, en nam de heat wave op zijn rug. Zijn blote rug! Ik kon Suno's gezicht niet zien want zijn haar hing voor zijn ogen. De heat wave stopte en Daisuke rende naar ons toe.
'S Suno...' Bracht ik geschrokken uit.
'Didn't she say it was enough!?!' Snauwde Suno terwijl hij zich omdraaide naar Mako.


Mako bleek even van zijn stuk gebracht door Suno.
'Kom dan.' Zei Mako.
'Je gaat eraan.' Zei Suno en greep naar zijn pokeballs. 'Elektrike kom eruit!'
En toen zag ik het. Suno's rug was helemaal rood. Verbrand door de heat wave.
'Su...' Maar ineens legde Daisuke zijn hand op mijn schouder en schudde zijn hoofd.
'Hij merkt dat nieteens. Suno heeft zijn hoofd nu alleen bi het gevecht.' Daisuke wenkte daarna naar Mightyena die nu rustig in mijn armen lag. Ik pakte mijn pokeball en deed hem daarin.
'Elektrike doe je quick attack go!' Riep Suno en Elektrike knalde tegen Magmortar aan.
'Gevolgd door bite!' En Elektrike beet in Magmortars arm.
'Magmortar mach punch!' Riep Mako en Magmortars vuist ging op Elektrike af.
'Ontwijk met quick attack.' Riep Suno en Elektrike rende razendsnel weg en ging achter Magmortar staan.
'Doe je thunderbolt Elektrike.' En Magmortar werd geraakt.
TRRRRITRRRRII klonk er opeens.
Mako pakte een mobiel uit zijn zak.
'Wat?' Mako knikte een paar keer. 'Roger that, ik kom eraan.'
Mako riep zijn Magmorar terug.
'HEEE!' Bulderde Suno. 'Wij waren nog niet klaar!'
Mako opende een andere pokeball waar een Skarmory uitkwam.
'Het ziet ernaar uit dat ons gevecht een andere keer voorgezet moet worden.' Grijnsde Mako en sprong op de rug van de Skarmoy en vloog weg over de zee.
'Nee! Ik dacht het niet! Elektrike charge beam!!!' Schreeuwde Suno en de charge beam schoot in de verte maar raakte Skarmory niet, die verdween aan de horizon.
'Dammit dammit dammit!' Vloekte Suno. Daisuke greep Suno's schouder.
'Laat hem gaan.' Zei Daisuke.
'Maar D, wat als het waar is? Is team rocket weer terug? Wie gaat ze stoppen?' Vroeg Suno. Daisuke schudde zijn hoofd.
'Het is niet onze taak om dat uit te zoeken.'
Suno knikte langzaam en draaide zich naar mij.
'Alles oke?' Vroeg hij. Ik stond op.
'Alles oke met jou?! Je hebt je hele rug verbrand Suno!' Riep ik.
'Ja en het brand ook behoorlijk maar dat gaat wel weer over.' Grijnsde Suno. Die lach stelde me gerust. Die lach had hij altijd op zijn gezicht als hij dacht dat alles wel goed kwam.
'Nou zullen we ons dat omkleden en wat gaan eten voordat de boot komt?' Stelde Daisuke glimlachend voor.

Team rocket is terug??? Wat heeft dat voor gevolgen. misschien veel misschien weinig daar komen we nog wel achter.
O hier nog plaatjes van de teams tot nu toe. Ik dacht da's misschien handig omdat het nu tijdje geleden is dat jullie gelezen hebben




Reageer (4)

  • witchygirla

    Cool, kan ook niet wachten tot gen 6, heb nog steeds mijn black 1 en white 2 nog niet uitgespeeld, maar vind versie 2 tot nu toe leuker met de oude pokemon erin. Maar mijn favoriet blijft mijn pokemon sapphire (eerste spel :)). Ik vind je verhaal gaaf en door dit verhaal en je andere (die van Treyson) heb ik er nu ook eentje, maar dan in Johto.

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Awesome Hoofdstuk;D
    ik kijk naar de 6de gen uit;D

    1 decennium geleden
  • mangafreak

    Ohhhhhh!!!! I (H) this story!!!!

    1 decennium geleden
  • Amami

    Gen6... Het lijkt me geweldig, tenminste, ik ben vanplan om een 3ds ervoor aan te schaffen, ik denk dat het een beter geslaagde generatie word dan de 5de, aangezien er geruchte zijn van nieuwe evoluties van oudere pokemons.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen