Foto bij Love 122

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • OhMyFinnick

    Snel verder! Ik wil weten hoe Julian dood gaat(duivel)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Lucindia

    Ik vond het bed toch wel de raarste plek eigenlijk ..

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    BTW, omdat Noah ons niet hoort als we hem roepen! (We zijn enorme krengen... Ik.... Ik roep hem :))

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Well... That was awkward...

    Okeej... Ik ga nu een stukje uit mijn middag voordoen...

    Ik: "IK BEN NOAH EN LOES IS FAP!"
    Loes: "Okay..."
    Claire: "Noooooooo!"
    Marieke: "WAAR BLIJFT MIJN POPCORN! ROMY EN LOES ZIJN GENIAAL! MAAR SAMEN! HOLY MOTHER!"
    Sharona: "HOLY FATHER! IK BEN MN POPCORN VERGETEN!"

    Loes: "Noah... Ik heb geheugen verlies weet je nog...? Wie ben jij?!?!??!"
    Ik: "WAAAAAAT?!?!?!?"
    *Loes en ik schieten in de lach*
    "Wie jij bent."
    "WAT?!?"
    "WIE JIJ BENT!"
    "NOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! WIE BEN JIJ?!?!?"
    "FABIAN!"

    Fabian kwam net aanlopen....

    Maar.... Noah is dus de Crush van Marieke..... En we verdenken hem dat ie doof is en dat ie zo'n apparaatje heeft die die aan en uit doet.... En Fabian (Kiwi, Sjors, Prethoofd... Its a long story) is zijn enge vriend... Hij stelt de hele tijd dezelfde enge vragen... (Heb jij sex met een nijlpaard gehad? Heb je zwangerschaps test gedaan? Ben je zwanger? Hebben jullie elkaar zwanger gemaakt?) Dus.... We maken een beetje fun op ze... Ik ben een kreng.... BTW! Loesjeeen... Ik heb keelpijn! (Hoe zou dat nou komen?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen