Foto bij |042|

Sorry dat het weer zo lang heeft geduurd! Ik voel me echt wel verplicht om te schrijven maar het lukt me gewoon niet. Ook dit hoofdstukje is weer pruts dus ik hoop dat jullie me vergeven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Mundane

    Omg :O

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAH, omg! Damian is kut! Ik dacht dat het een schatje was maar daar heb ik me weer eens aardig in vergist! Ik merk nu ik dit lees pas hoe veel ik Quizlet heb gemist! Hahahah, ik moet je trouwens iets raars vertellen; ik ben sindskort verslaafd aan oude gtsts! Ik ben nu al bij seizoeb 4 hahahahha! Aaawh, ik heb nu ook heel erg veel zin in een nieuwe Harry Potter film! Jammer, genoeg is de laatste als geweest... *zuuucht* Ik snap bovendien echt niet dat jij niet van gtst houdt, het is zoooooooooooooooo geweldig! Ojhaaa, KEEEEEEEES IS DE MOL, whahahhahahahahahahaha, ik vind het echt leuk! Ik vermoedde het al!!

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    idd, hij is een klootzak en een eikel!
    misschien heeft Voldemort hem overgenomen...
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Stage

    Ugh, begin hem steeds meer te haten, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen