Foto bij 83.

SATURDAY 12 OCTOBER

16+

Elena Johnson

Eenmaal terug in ons appartement schopte ik meteen mijn hakken uit. Opgelucht dat mijn voeten weer konden ademen draaide ik een rondje, waarbij de stof van mijn jurkje omhoog kwam. Het beetje alcohol dat ik op had, deed toch wel zijn werk. Louis mompelde iets wat ik niet kon verstaan. Hij kwam naar me toe lopen en tilde me in een handige beweging op. Hij droeg me als een bruid richting de slaapkamer, waar hij me op bed neerlegde en boven me kwam hangen. 'Niemand die ons kan storen,' mompelde hij, voor hij zijn lippen op die van mij drukte. Gewillig zoende ik hem terug, terwijl ik probeerde zijn jasje uit te trekken, wat na enige hulp van zijn kant uiteindelijk lukte. Zijn handen gleden over de zachte stof van het jurkje op zoek naar de ritssluiting. Ongeduldig als Louis was ritste hij de jurk meteen open en probeerde hij hem van mijn lichaam af te krijgen. Ik haalde mijn lippen van die van hem en met een uitdagende glimlach op mijn gezicht stond ik op van het bed. Eenmaal naast het bed liet ik het jurkje van mijn lijf afglijden. Louis keek me met een blik vol lust aan vanaf het bed. Nonchalant begon ik alle haarspeldjes uit mijn haren te halen, zodat ze uiteindelijk als een waaier van krullen over mijn rug vielen. Louis hield het blijkbaar niet meer uit, want hij klom van het bed af en duwde me tegen de muur aan om me weer uitgebreid te zoenen. Zijn handen waren overal te vinden en ik genoot van zijn zachte aanrakingen. Ondertussen was ik bezig met de knoopjes van Louis blouse, wat naar mijn zin veel te langzaam ging. Louis verplaatste zijn lippen naar mijn nek en ik kon een kreun niet onderdrukken toen hij aan een stukje huid zoog. Uiteindelijk lukte het me om Louis zijn blouse van zijn schouders te duwen. Mijn handen gleden meteen over zijn gespierde bovenlijf. Louis tilde me op en ik sloeg mijn benen rond zijn lichaam. Zo liep hij naar het bed toe waar hij me opnieuw neerlegde. Zijn lippen vonden die van mij weer en ik begon met de riem van zijn broek. Dit ging gelukkig makkelijker dan zijn blouse en voor ik het wist had hij alleen nog maar een boxer aan. Plagerig streelde ik een keer over de stof, wat Louis liet grommen. Ik beet speels op mijn lip terwijl ik Louis aankeek, zijn helderblauwe ogen vol lust. Zijn handen gleden over mijn rug naar de sluiting van mijn bh. Hij gromde opnieuw frustrerend en ik besloot de man een handje te helpen. Enkele seconden later belandde mijn bh op de grond en masseerden Louis handen mijn borsten. Ik kon opnieuw een kreun niet onderdrukken. Al snel had Louis mijn slipje en zijn boxer ook uit gekregen en kwam met een harde stoot in me. Ik kromde mijn rug en liet mijn gemanicuurde nagels over zijn rug krassen. 'Sneller,' fluisterde ik hees. Louis liet dit zich geen twee keer zeggen en voerde het tempo op. De kamer werd gevuld met kreunen van ons beide. Het duurde ook niet lang voor ik klaar kwam met een harde kreun. Louis ging nog even door, maar bereikte uiteindelijk ook zijn hoogtepunt en liet zich uitgeput naast vallen. Hij drukte een teder kusje op mijn lippen en glimlachte tevreden. Ik kroop in zijn armen en sloot tevreden mijn ogen. Enkele minuten later was ik in een droomloze slaap gevallen.

Goed, ik zal eerlijk zijn: ik heb geen ervaring en heb dus geen idee of dit een beetje realistisch is. Verder had ik gisteren een foutmelding, dus ik heb niet kunnen zien of jullie die 10 kudo's hebben gehaald en heb dus ook geen nieuw stukje kunnen schrijven. Sorry daarvoor! X

Reageer (2)

  • IrishNialler

    They used no condomxDxDxDxD

    1 decennium geleden
  • Truestars42

    Ik heb er ook geen ervaring mee maar schrijf zelf ook zulke stukjes en ik vind jou stukje hartstikke goed.
    xx snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen