Bianca Hoogendijk
Het verlies valt voor sommigen zwaar,ikzelf vind het niet egt boeiend. Ik ben geen Vitesse fan ondanks dat ik er werk als steward. De spelers van Vitesse komen wat geirriteerd en teleurgesteld van het veld afdruipen. ‘ Volgende keer beter’ is mijn korte reactie even tegen een speler die even naar me knikte. Mijn blik schiet daarna naar de Ajaxspeler die voor me is komen staan. Hij lijkt wat zenuwachtig en rustig pak ik zijn hand beet ‘Hoi,ik ben Bianca’ glimlach ik vlug naar hem uit. Zodra Jason komt aangelopen met een emmer water stap ik meteen achteruit. Hij grijnst en kijk me aan ‘Hoi Bianca’is zijn enigste reactie. ‘Als je die gaat gooien op mij pak ik je terug en ik sta met iemand te praten!’ ‘Dus?,die kan ook wel wat verkoeling gebruiken lijkt mij’ ‘Niet doen anders heb ik straks Frank de Boer op me dak omdat zijn speler kleddernat is’ Jason zucht. ‘Ik wacht wel tot jullie uitgepraat zijn’ is zijn reactie even. Jason zet zichzelf neer op de stoel en kijkt me vrolijk aan. Ik draai mijn hoofd weg naar Viktor. ‘Gewoon negeren,ik snap niet hoe hij hier terecht is gekomen’ Viktors zenuwachtige gedoe doet me lachen. Om het niet erger te maken maak ik er geen opmerkingen over. ‘Moet je niet met de rest van de spelers mee?’ is mijn vraag uiteindelijk maar.

Lasse Schöne:
‘Niks,ik vroeg me gewoon af hoe het kan dat een dame zoals jij hier werkt’ Ik glimlach even snel. ‘Ik ben trouwens Lasse Schöne’ Rustig steek ik mijn hand naar de dame uit. Ze is erg vriendelijk, wat ik wel begrijp aangezien wij hier te gast zijn. Vitesse is de enigste club die zo netjes is voor de tegenstander. ‘Werk je hier allang?’antwoord ik vlug uit om het gesprek te blijven behouden en zodat er geen rare stiltes komen. Uiteindelijk zou ik eindigen met de vraag –‘mag ik je nummer?,kunnen we een keer samen wat doen’- Een echte player was ik niet,dat wilde ik trouwens ook niet. Dames moest je met respect behandelen ondanks dat sommige er wel om vroeger om geplayed te worden. Toch sloeg ik die dames vaak over en ging ik voor de dames die wel op zoek waren naar een relatie en niet naar een scharrel. Als deze dame al iemand had dan zou ze het gesprek kort houden en me niet eens aan mijn laatste zin laten komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen