Foto bij Can't forget her... --- Louis Tomlinson

Oké, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar wat jullie denken dat er nog gaat gebeuren...
So please, let me know...

'Care to explain yourself?' Vraagt Zayn gespeeld streng.
'Ik... Ik...'
'Volgens mij heeft Louis een ritje gemaakt.' Zegt Liam plagend.
'Louis!' Roepen de andere jongens in koor nu ik bloos.
'Ja het is waar. Maar het was heel speciaal.'
'Louis, hadden we niet gezegd dat we het nooit met fans zouden doen?' Niall is duidelijk ongerust.
'Die belofte heb ik ook niet gebroken.' Zeg ik met een zo neutraal mogelijk gezicht.
Nu heb ik hun volle aandacht.
'Hoe bedoel je?' Vraagt Harry nieuwsgierig.
'Wel, ik zal jullie eerst gerust stellen. Het was een meisje van onze leeftijd.' Een kleine zucht volgt.
'Ze herkende me niet. Meer zelfs, volgens mij kent ze one direction niet... En toch had ze direct mijn aandacht. Ze is gewoon geweldig, ze is...'
'Oh my god, Louis! Je bent verliefd.' Harry begint door de ruimte te huppelen terwijl het bloed naar mijn hoofd stijgt.

Ben ik verliefd? Echt verliefd? Shit, ja... Zo snel! Dat is me echt nog nooit overkomen.
Ik heb ook nog nooit iemand als Layla ontmoet.
'Louis, mogen we ook de naam van je hartendiefje weten?' Vraagt Liam gespeeld jaloers.
'Layla. Prachtige Layla.'
'Layla is inderdaad een mooie naam. Wanneer zie je haar terug?'
'Geen idee. Liam? Moet ik haar bellen?'
'Ja duh!'
Ik vis mijn gsm uit mijn zak, wil bellen en laat mijn gsm vallen.
'Guys!'
'Louis?' Vraagt Harry die eindelijk stopt met huppelen.
'Ik ben haar nummer vergeten vragen...'
'Louis! Zo dom...' Zegt Harry verdrietig.

'Jongens, ik moet echt een manier vinden om haar te bereiken. Ik heb haar nodig.'
'Oké, we zullen helpen denken.' Zegt Zayn terwijl hij een hand op mijn schouder legt.
'Thx.' Hoe dom, waarom ben ik dat vergeten?

Reageer (1)

  • Hood

    Eerst die mega schattige Larry picture en dan Louis die me mist! Kan het nog beter? ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen