Foto bij 28. Zayn

Sorry abootjes dak al paar dagen niet heb gepost, maar dat komt doordat ik van zaterdag tot vandaag niet meer op Quizlet geraakte.
Der kwam de hele tijd zo foutmelding op dusja.
Maar hier het volgende stukje (:
Reacties/ kudos?

We kwamen allemaal terug van het centrum en gingen nog wat naar tv kijken.
Silke ging naast mij zetten en na een uurtje gingen Febe en Niall slapen.
Silke legde haar tegen me aan en ik legde mijn arm rond haar heen.
Ik zag dat ze aan het moe worden was, en vroeg haar of ze wou gaan slapen?
Ze antwoordde: “ja.” We stonden recht en zeiden slaapwel tegen Liam, Louis en Harry.
We liepen naar boven en ze vroeg me : “Euhm Zayn, wil je wel dat ik bij jou slaap? Ik kan ook in een logeerkamer slapen ofzo?”
“Natuurlijk mag je bij mij slapen, voor wat zou dat niet mogen?” antwoordde ik.
We maakten ons klaar en gingen slapen. We gingen in bed liggen en ik gaf haar voorzichtig een kusje op haar voorhoofd.
Ik was zo blij dat ze me niet liet vallen nadat ik haar had gezegd dat ik verliefd op haar ben.
Ik nam haar in mijn armen en zo vielen we in slaap. Ik sliep de hele nacht goed en werd wakker van lawaai in mijn badkamer.
Ik deed mijn ogen open en zag dat Silke niet meer naast me lag. Ik keek op mijn gsm en zag dat het al 11u30 was.
Ik stond recht en nam wat kleren. Na een paar minuten kwam Silke uit de badkamer en vroeg ik haar of ze goed geslapen?
“Ja, altijd hé als jij naast mij ligt”, antwoordde ze. “Aww, jij bent echt schattig weet je dat”, zei ik.
Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. Ik zei haar dat ik me ging douchen en ging naar de badkamer.
Ik douchte me snel en ging dan terug naar mijn slaapkamer.
Silke zat naar mijn kast met al mijn fotokaders te kijken en had niet door dat ik stond te kijken naar haar.
Ik legde mijn armen rond haar schouders en ze verschoot. “Stond je al lang naar mij te kijken?” vroeg ze.
“Nee, nog maar net”, antwoordde ik. Ik deed mijn hoofd dichter bij het hare en kuste haar op de mond.
Ik trok me snel terug weg en zei : “Sorry Silke, ik..” Veel kon ik niet meer zeggen want ze kuste me.
Ik kuste haar terug en tikte met mijn tong tegen haar lippen. Ze deed haar mond wat open en onze tongen speelden een spel met elkaar.
“Zayn I love you”, zei ze tegen me. “I love you too”, antwoordde ik. “Gaan we naar de anderen?” vroeg ze me.
“Als je belooft om altijd bij mij te blijven”, antwoordde ik. “Beloofd”, zei ze en gaf me nog een kusje.
Ik tilde haar op en droeg haar naar beneden. Als we beneden kwamen, zaten Liam en Louis in de zetel.
“Goeiemorgen”, zeiden Silke en ik tegen hun. “Goeiemiddag, kan je nu wel al zeggen”, zei Louis.
Ik sla tegen zijn hoofd en ging iets te eten halen. “Moet jij ook wat hebben, Silke?” vroeg ik.
“Ja, geef maar wat”, antwoordde ze. Ik nam voor ons allebei een broodje en een cola en ging dan terug naar de woonkamer.
Ik gaf het broodje en cola aan Silke en ging in de zetel zitten. Ik nam Silke op mijn schoot en Liam en Louis zaten alleen maar naar ons te kijken.
“Wat is er aan de hand?” vroeg ik.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Moooooi

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Ooooooh (H)
    Lisa ge wilt mij helemaal dood zekers? Zukken perfect stukje :o
    Das der dus weer zo één dak zo 10 keer ga herlezen :p
    En ik kom gelik nooit vrijwillig voor 11u30 uit mijn bed zonder wekker :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen