Foto bij 7 :Sasuke comes to the fight

konoha

De verwoeste straten van konoha waren verlaten alle ninja waren gaan vechten voor de net uitgebroken oorlog.
'Kom we zullen het gevecht eens interessanter gaan maken; mwahahahah!' lachte een man.
'Dat je zo iets doet!' riep de derde hokage boos. 'Orochimaru!'
'Kom,kom sensei ik breng u terug tot leven en dan doet u zo.' zei orochimaru venijnig. 'deze jutsu is duivels dat je ...dat je de doden terug tot leven brengt is waanzin.'
'We kunnen er niets aan doen , Sarutobi sensei.' zei de vierde.'De reanimatie jutsu is inderdaad vreselijk.' zuchtte de tweede.'zwijg!' zei sasuke. 'Wie ben jij eigenlijk?' vroeg de vierde aan sasuke. 'ik ben een Uchiha.' Dat wist ik wel ma...' de vierde werd onderbroken. 'Het Is sasuke Uchiha een leeftijds genoot van je zoon , ze zaten ook nog is in het zelfde team.' zei de derde , Sasuke zweeg.' Wat is er van Naruto geworden?' vroeg de vierde. 'Ik... pf...dei rasengan.' zuchte sasuke. 'Kan hij de rasengan!' riep de vierde blij. 'Rasengan?' vroeg de eerste. 'een jutsu uitgevonden door Minato...' zei De derde. 'Minato?' vroeg de eerste. 'Minato, de gele flits van konoha , of nog beter de vierde van Konoha.' zei de derde. 'Dus toch....'

Slacht veld

'Hahaha wat een teleurstelling!' lachte Obito (als je nog niets weet over Obito of het nog niet wilt weten kan je beter hier stoppen met lezen,) 'Pff, en te denken dat je vroeger nog geen kunai recht kon werpen.' zuchtte kakashi. 'Naruto wat nu , Met dat individu?' rapte Bee (Bee rijmt altijd, dus soms is het moeilijk om deftige Nederlandse zinnen te maken ik hoop dat je hier begrip voor hebt) 'ik weet het niet Bee sensei , Kyuubi mode misschien?' vroeg Naruto. 'Ik ga in tailled beast modus,idioot ik sla jullie dood !' riep bee. 'Kakashi sensei kijk uit !' riep Naruto die zag dat Obito naar hem toe kwam. 'Hu? O nee te laat.' schrok Kakashi. 'Dynamic entry.' riep Guy sensei en schopte met zijn voet Obito weg. De Ten tails sloeg Naruto honderden meters ver. Hij kwam hard neer op de grond. Plots ontplofte er een rook bom. 'Wie is dat?' vroeg Naruto.

'Hallo , octopus kop !'
'J... jij ?!'

Reageer (2)

  • Luckey

    Leuk met dat eerste gedeelde erbij :)
    Snel verder nu met de rest van het verhaal :)

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Die foto is wel super gaaf
    ben echt benieuwd hoe dat gaat worden in de serie
    Snel verder!!!
    ik wil weten hoe het verder gaat je verhaal!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen