Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H74]

Gotta love those reactions. :) Zagen jullie niet aankomen hé ^^.
Maar oke, ik wil even vragen of jullie lief willen zijn en een abo willen nemen op deze story: http://www.quizlet.nl/stories/110376/forever-blindfolded--niall-horan/
Hij start 15 maart, wanneer dit verhaal eindigt of aan het einde loopt (:
Het is een heel ander onderwerp, want het gaat namelijk over een blind meisje. Dus zoals jullie van mij gewend zijn niet iets algemeens wat al 100x geschreven is. (hoop ik..)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (72)

  • FxckNiall

    En Febe1D, ME TOO! DE LERARES FRANS MAG ME ZO! *Kuch Kuch* Dus niet *kuch kuch* OMFG! Vandaag moest ik een te laat briefje halen : $ OMDAT IK WAT UIT MN KLUISJE MOEST PAKKEN! MIDDEN IN DE LES! IK MOEST BIJNA NABLIJVEN! Ze mag me zo.... De rest vind het niet zo erg dat Marieke en ik zo in zo'n lachbui komen : ) Dat gebeurt vaak onder een toets... Jmmr...

    1 decennium geleden
  • lalalia

    NIALL<3[Leone] Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat ik echt iets heb voor jongens die linkshandig zijn, en die blond zijn, en die mooie ogen hebben. Verder ben ik vrij klein, dus passen we goed bij elkaar :P Verder eet ik echt best wel heel veel, vooral op school. Gelukkig heb ik een redelijk snel metabolisme waardoor ik er niet dik van wordt tenzij ik heel veel vet en suiker eet maar dan sport ik gwn iets meer en dan is t weer weg :) Verder is Niall's Ierse accent echt geweldig, mijn eigen accent is ook een heel klein mini beetje Iers. Ik heb WMYB voor het eerst gehoord in Ierland, voor het hele verhaal kijk hieronder, als je t niet interessant vind gwn overslaan :p Niall zou echt het perfecte vriendje voor mij zijn, en ik ben vrij flexibel dus zou ik er goed mee om kunnen gaan dat hij vaak weg is enzo.

    Vorig jaar was ik in Ierland, met school. Ik weet nog dat het op zondag 22 april was, we gingen met z'n allen naar Dublin, naar the Guiness storehouse. Daarna mochten we nog even shoppen, en tijdens het shoppen ging ik samen met een vriendin naar een toeristenshopje. Daar begon WMYB te spelen, maar ik lette er niet heel erg op want ik kende het liedje niet echt. De volgende winkel die we inliepen begon WMYB WEER te spelen, dus toen vroeg ik mijn vriendin hoe dat liedje heette. Een paar winkels later, begon WMYB WEER te spelen. Nou, dat was gwn geen toeval meer, dat was gwn het lot. Dus toen ik thuiskwam ben ik wat dingen op gaan zoeken over One Direction en sindsdien ben ik een directioner :) Volgens mij komt het vrij ongeloofwaardig over maar het is echt waar :)

    xx

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Voor Niall reageer:
    NIALL<3[Je voornaam]+Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat:


    Naam: Romy
    perfecte vriendinnetje: Omdat ik net zulke vreetbuien heb. : )

    En voor mijn vriendin moest ik ook invullen voor Harry, maar zij kan niet op Q

    Voor Harry reageer:
    HARRY<3[Je voornaam]+Ik zou Harry's perfecte vriendinnetje zijn omdat:


    Naam: Claire
    Perfecte vriendinnnetje: Omdat ze op Louis lijkt! Nee, grapje, omdat ze heel blontd (i know) kan zijn : )

    1 decennium geleden
  • Febe1D

    Niall<3 Febe (of Phoebe int engels )
    oke waar ik moet ik beginnen, Niall en ik hebben zoveel gemeen, hij ademt ,ik ook, hij slaapt, ik ook, ok lol nee.
    IK BEN GEWOON ZO FREAKING IN LOVE WITH THAT LITTLE IRISH GUY.
    Die lacht dus letterlijk om alles, en well ik dus ook, leerkrachten vinden me daarom ook altijd zo leuk -_-
    Die vreet de ganse dag, TJA IK OOK, das dus echt mijn leven ea. Ik eet, ik slaap, ik eet, ik fangirl terwijl ik eet, en ik slaap. IT'S THE FREAKING CIRCLE OF LIFE. Niall is ook ni zo dramatisch, GROOT PLUSPUNT :)en die zet zich niet vol met tattoos (hoewel ze heet zijn, er is toch een grenss) En voor Niall moet ge niet perfect zijn, en aangezien ik dat ook absoluut niet ben, gaat die dus van me houden, ik voel het. En ik ben een spast, maar spasten zijn cool :3

    Als ik het ben, krijgt ge een lucht high five :) WAT BEN IK TOCH EEN SCHATJE, HAHAHA NEEN.
    ANYWAY LOVING YOUR STORYY :)
    much love
    Febe

    1 decennium geleden
  • Jasmineator

    NIALL<3 Nadine
    Ik zou Niall's perfecte vriendinnetje zijn omdat: Ik wel van een jongen hou waar je mee kan lachen
    en die niet bang is zichzelf te zijn. Hij is niet bang om te wachten voor zijn ware, net als ik :)
    Ook hou ik erg van lekker eten ;d en wil ik later graag een kleine tattoo
    Ik ben verslaafd aan starbucks en denk dat je inderdaad dankbaar moet zijn voor de mensen om je heen :)
    En Ik las een x ergens dat Niall wel van rondingen houd $$...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen