Bianca Hoogendijk:
Ik bedank haar en loop rustig naar binnen. Ik woon hier samen met 2 andere dames. Beidde meisjes zijn meestal weg dus egt last heb ik niet van ze. Ook ditmaal zijn ze er niet. Als een pinguïn loop ik richting de koelkast die ik los trek. Mijn kleding plakt nog steeds en zodra mijn blik over de leegte in de koelkast vliegt duw ik hem dicht met mijn voet. Ik draaide me om en huppel de trap op naar boven. De douche is heerlijk warm en even sluit ik mijn ogen. Ik droog me af en kleed me aan. Ik grijp mijn sporttas beet en verdwijn op mijn fiets richting de club. V.v.V (voetbal vereniging Voorwaarts). Rustig gooi ik mijn fiets de bosjes in en sjok ik richting de kleedkamers. Ik kleed me in een snel tempo om en begeef me naar het veld waar het team al bezig is. Ik voeg me erbij en begin met een andere dame over te pasen. Het meisje heet Nicki Bakker. Ik voetbal nu een half jaar bij het dames team en ik voetbal al 12 jaar bij de club. Op mijn 8ste ben ik begonnen en je zou dan toch bijna wel denken dat ik genoeg ervaring opgedaan heb,helaas zijn veel clubs niet opzoek naar verdedigers. Middenveld is ook geen probleem alleen mijn snelheid is wat minder. De coach fluit al vlug en rustig neem ik een hesje aan. Ik zet mijzelf op mijn plek neer en glimlach vlug naar de coach die zijn duim opsteekt. Het gaat goed totdat ik met en harde klap onderuit word gehaald. Even sluit ik mijn ogen maar daarna draai ik me op mijn rug. Een heftige pijnscheut vliegt door naar mijn rug. De club E.H.B.O komt aangesneld duwt mijn sok naar bene. 'beter?'antwoord ze uit zodra ze klaar is. Ik knik en kom rustig rechtop. De training verloopt goed en na 2 uur gesport te hebben zit ik terug op mijn fiets. Buiten is het inmiddels donker waar ik een gruwelijke hekel aan heb.


Lasse Schöne:
'Ik neem de..' Meteen val ik stil zodra Amelia binnen komt met de Vitesse speler. Mijn blik schiet even naar Viktor. 'Daar kun jij ook niets aan doen'antwoord ik even uit. Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat hij ze moet wegjagen. 'Zullen we patat halen?'is mijn vraag meteen. Ik heb geen zin om hier te zitten terwijl zij zit te kleffen met die kerel van der. Ik leg de kaart zonder nadenken neer en mijn blik schiet even naar de Vitesse speler die zichzelf wel behoorlijk goed vind. Lipbijtend kijk ik weer weg. Wat ziet ze in die vent,hij is niet eens aantrekkelijk. Ergens kan ik daar niet over oordelen aangezien ik ook geen dame ben. Ik kijk weer naar Viktor. 'Heb je al iets gehoord van die steward?' is mijn vraag uiteindelijk maar snel tegen hem. Ik heb geen zin om aandacht aan ze te besteden ondanks dat dat moeilijk gaat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen