Foto bij Unbearable •55•

Ik denk dat ik hier echt nog nachtmerries aan overhoud, nu ik allerlei bedreigingen binnen krijg :s
Btw: omdat ik een nieuw verhaal heb, betekend niet dat ik dit verhaal ga afraffelen, dit omdat ik dit verhaal té geweldig en leuk vind om te schrijven. Meestal wanneer ik een verhaal aan het schrijven ben en dan een nieuw verhaallijn in me opkom, schrijf ik het nieuwe niet op en wil ik er zo snel mogelijk aan beginnen voor ik het vergeet, daarom raffel ik soms onbedoeld mijn verhaal af zodat ik aan mijn nieuwe verhaal kan beginnen. Dit keer heb ik mijn nieuwe wel opgeschreven dus geen kans dat ik het vergeet en het verhaal kan echt op zich laten wachten ;) So, NO WORRIES PEOPLE ;)
En nu weer een nieuw hoofdstukje, tweede van vandaag :p veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Stage

    ..., ik wiat dus l dat maya dood was omdat een zekere persoon kuch, kuch, had verklapt dat we nog dingen zouden merken van Autumn's gekkigheid-gebeuren...

    en gelukkig, srry dat ik het zei maar ik moest het gewoon even zeker weten...

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Ik vind Autumn nog steeds cool. MAAR I BEN F*CKING BOOS OMDAT JE MAYA DOOD HEBT LATEN GAAN!!! (Ik vond haar nog iets cooler als Autumn :$ misschien maar goed ook)

    Maar eigenlijk ben ik niet zo bang van Autumn, ja als het echt zou zijn. Maar zo op deze manier niet.

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Cannon

    NEE. NIET. MAYA.
    En ik krijg echt de rillingen van Autumn, brr.

    1 decennium geleden
  • Azriel

    EXCUSES VOOR DE BEDREIGINGEN. Ik word gewoon agressief van dit verhaal ;s
    Autumn is zo freakin' eng o.O
    Ohja, dat nieuwe verhaal van je stond vannacht in de top, ik heb het eerste hoofdstuk wel gelezen maar geen abbo genomen. Waarschijnlijk zat ik al half in dromenland ;p
    Anyways, ik ga even een abotje nemen daaag!

    1 decennium geleden
  • Catmint

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAYA IS DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik kom vanavond langs hoor!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen