Foto bij Unbearable •56•

Ik had jullie gezegd dat ik ongeveer vier hoofdstukken zou plaatsen in het weekend, maar ik heb gefaald :'( toch heb ik hier nog een hoofdstuk voor jullie en jup again op m'n iPod geschreven.
Hehe awesome reacties op het vorige hoofdstuk ^^ ik word ook agressief van dit verhaal op de een of andere manier xd. Soms heb ik in de klas van die random momenten, ik vroeg zo: zou jij je eigen vrienden gaan vermoorden als er werd gezegd dat je geen andere keuze hebt? En echt zo de mensen die voor en achter en naast me zaten keken me echt aan van wtf. Haha en toen begon ik te vragen over manieren hoe je iemand kon vermoorden xd, toen keken ze me nog raarder aan ^^ okee ik ratel weer xd. Veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • annae

    Haha vind dat geratel wel grappig om te lezen hoor maar natuurlijk zijn je hoofdstukjes nog veel leuker en vier is nog best wel weinig is.zo snel gegaan ook had het helemaal niet door maar genoeg gezegd hoop dat t en leuk verrassend eind heeft ookal mag dat nog heel lang.duren hoor!!
    PS daar bedoel.ik niet mee dat je langzaam moet activeren ofzo.

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Nou ik zal eerlijk bekennen,
    gister vroeg ik in mn wapp groep: wat zou jullie taktiek zijn in thg?
    Toen zei eeen meisje: ik zou iedereen vermoorden die op mijn pad komt
    en daarna zei ze dat ze bomen zou gaan eten ofzo omdat ik haar vertelde dat ze de tributen die ze vermoordde niet oo kon eten ofzo niet normaal grappig allemaal xD
    SNEL VERDER JIJ. XO
    oh, ik heb trouwens geen voorkeur aan een winnaar, eerlijkgezegd mag ik ze allemaal niet dus voor mijn part gaan ze allemaal lekker dood...
    IK BEN ECHT HEEL AARDIG AAN HET DOEN *KUCH KUCH*
    wat ben ik toch m bitch xd

    1 decennium geleden
  • Quies

    Weer twee toffe hoofdstukjes! En nu er nog maar 4 tributen zien wil het zeggen dat het verhaal op zijn einde loopt... :(
    maar ik ben ervan overtuigd dat het awesome einde gaat worden (: anyway, schrijf maar snel verder, ik vraag me af hoe aurelena zich gaat voelen als ze wint aangezien ze iedereen kwijt is die ze graag zag, haar ouders, Tyson... Ze zal waarschijnlijk helemaal alleen in haar winnaarshuis zitten, natuurlijk met de andere winnaars in de buurt maar toch.. Achja, misschien ga je daar niet eens over schrijven :p anyway, awesome story!

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Nu vind ik die vader van 10 stom, als ie Maya heeft vermoord dan...
    Maar ik zit in tweestrijd; Autumn is cool, alleen is ze wel nogal doorgedraaid. Wehee, sorry maar ik blijf haar cool vinden. Ook al wil ik haar niet tegen komen...
    Was het trouwens al vanaf het begin de bedoeling dat Autumn zou doordraaien?
    Ennuuuh: Ik kom heel vaak best aggresief uit de hoek, niet qua slaan ofzo. Maar gewoon omdat ik van die vage sadistische opmerkingen heb zoals jij ook al zei... Naja, ik ben ook gewoon vaag...
    In iedergeval: Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Stage

    Nice hoofdstukje, het is echt raar om te geloven dat ze nu echt nog maar met z'n vieren zijn....

    ps. waar al het andere bloed Annan kwam, (spellingsuggesties?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen