Foto bij Unbearable •57• Part 3: The Winner

Nog maar drie tributen over en dat betekend dat dit verhaal echt bijna ten einde is. Wel verschrikkelijk jammer, het voelt ook echt alsof het gisteren was dat ik was begonnen met dit verhaal. Tjees, gewoon in twee maanden een compleet verhaal met meer dan 65000 woorden afgeschreven. Wel een hele prestatie voor mezelf zeg :')
Caleo
Nu vind ik die vader van 10 stom, als ie Maya heeft vermoord dan...
Maar ik zit in tweestrijd; Autumn is cool, alleen is ze wel nogal doorgedraaid. Wehee, sorry maar ik blijf haar cool vinden. Ook al wil ik haar niet tegen komen...
Was het trouwens al vanaf het begin de bedoeling dat Autumn zou doordraaien?
Ennuuuh: Ik kom heel vaak best aggresief uit de hoek, niet qua slaan ofzo. Maar gewoon omdat ik van die vage sadistische opmerkingen heb zoals jij ook al zei... Naja, ik ben ook gewoon vaag...
In iedergeval: Snel verder <3

Haha, nee het was niet vanaf het begin al de bedoeling om Autumn door te laten draaien. In feite wilde ik haar al dood laten gaan aan het begin, maar toen bedacht ik me dit en ik vond dit leuker om te doen :p En aangezien jij veel waarde aan haar hecht, is het ook maar beter, anders haatte je me nog meer :s xd iedereen is wel vaag.... op z'n eigen manier ^^
maar goed. :;p Hier weer een nieuw hoofdstukje en ik zou het leuk vinden om van ieder die wilt reageren op dit stukje, te horen te krijgen wat hij/zij denkt dat het einde gaat worden van dit verhaal. Dus als je het leuk vindt om me te zeggen hoe je denkt dat dit verhaal gaat eindigen :) GRAAG :p Ik ga niets loslaten en ik heb al een bijna volledig einde in mijn hoofd en ook precies met wat ik het hele laatste hoofdstukje ga eindigen :p oké, pampadadam, nu ratel ik weer, maar daar had annae niet zoveel problemen mee, las ik xd. Haha, sommige mensen vinden me echt dodelijk irritant doordat ik zoveel praat (ikzelf vind het ook irritant... weird), want daardoor herhaal ik mezelf ook heel erg veel. Toch Primetime? :p xd weljaa. Veel leesplezier!
''xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • annae

    Denk dat Autumn wel van Tien e wint maar uiteindelijk dan.dus tegen Aurelena wat er op uitloopt dat geen van beide t uiteindelijk het echt overleeft en als iemand het toch wint gaat die er psychisch aan onder door ofzo.
    Maar vind je geratel juist wel grappig want doe t zelf ook.altijd als ik eenmaal bezig ben wat je nu ma inmiddels wel hebt gemerkt ben benieuwd naar jou eind en of het wat meestal zo is weer totaal anders is.
    In ieder geval ik ga maar stoppen anders, wist dit wel, heel lang en irritant voor jou denk ik dus ik ga nu stoppen.
    En wat ik altijd doe is dan weet doorgaan nu weet wou alleen nog zeggen hoe, leuk, ik dit verhaal vind en dat je snel verder moet ookal vindt ik t wel, jammer want dan is t afgelopen wat ik niet zo leuk vind want ben eet best gehecht aan geraakt. Oké nu stop ik wel en trouwens je bent gek als je dit helemaal leest want het is, echt onzin dat merk je hopelijk niet nu pas...
    Maar wat geen onzin is dat dit en top verhaal is en ik n er echt verslaafd aan ben.
    Oeroud mss is, dit toch wel heel lang wat eigenlijk niet de bedoeling was maar oké, ik stop want anders wordt die nog langer...

    1 decennium geleden
  • Primetime

    Haha echt wel. Je bent zó sadistisch :p hahaha
    Ga maar snel verdeeeer xxx

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Hey, laat Autumn niet doodgaan!
    Ik wist dat je dat niet vanaf het begin van plan was ;p
    Maarrreuh wat ik een cool einde vind: Freaky Autumn wint!
    Jup, ik ben een verschrikkelijk rare sadist...

    1 decennium geleden
  • Stage

    Is het nou Tien of Tim?

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Ik denk dat tien toch dood gaat en dat aurelena autumn vermoord. Als ze gewonnen heeft pleegt ze achteraf zelfmoord.
    Mijn C knop dood het niet zo goed ;s

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen