Foto bij Niall voor iDirectioner


Het eerste wat ik deze ochtend deed was naar mijn bf bellen omdat we vandaag hadden afgesproken dat ik naar haar huis kwam deze middag. Ik had wat langer gewacht tot haar broer zou thuis zijn want hij nam namelijk altijd de telefoon op. Mijn bf wist alles van mij behalve dat ik op haar broer verliefd ben. Want ze had me altijd al gewaarschuwd voor haar broer die volgens haar moest ik ooit met hem samen zijn mijn hart zou breken. En dat zou volgens haar onze vriendschap kunnen verbreken. De kans dat Niall ook iets voor mij voelde was klein want hij doet totaal niet verlegen als ik bij hen thuis ben. Hij had gisteren avond wel een date met ene Emily dat maakte me heel jaloers. Altijd als ik hem mee uit vroeg wou hij nooit en met een meisje die hij niet eens kende ging hij wel op date. Al een paar maanden heb ik het gevoel dat Niall me probeert te ontwijken. Wat ik verkeerd gedaan heb zou ik eigenlijk graag willen weten. Moet ik het hem straks vragen of niet vroeg ik mezelf af. Ik zou nog wel zien hoe de stemming was. Ik keek op de klok en zag dat het tijd was om te vertrekken. Voor ik vertrok gaf ik mijn moeder nog een kus en sprong zo snel als ik kon op mijn fiets. Straks zou ik Niall weer zien daar keek ik al naar uit, maar moest hij nu met die Emily samen zijn dat zou mij hart breken. Dus voor dat zou ik hem liever niet zien. Als ik bij mijn bf haar huis aankwam stelde ik mijn fiets tegen de boom en belde een paar seconden later aan. Tot mijn verbazing deed mijn bf niet de deur open maar Niall. "Kim!" riep hij blij en Niall gaf me een knuffel. Wat had ik deze jongen toch gemist maar dat kon ik hem niet vertellen. " Is je zus niet thuis?" vroeg ik aan hem. Hij keek even naar de grond. " Nee ze is op vakantie met mijn ouders." zei hij. " Waarom zei ze dan dat ik naar hier moest komen?" vroeg ik aan hem. "Dat zal ik je straks wel vertellen. Wil je naar binnen komen het is namelijk koud buiten." zei hij terwijl hij de deur wat verder open deed zodat ik binnen kon lopen. Ik liep voor Niall uit naar de living en ging in de zetel zitten. Maar hij liep door naar de keuken en kwam een paar seconden later de keuken uit met 2 drankjes. Waarvan hij er ééntje aan mij gaf. " Dank je." zei ik, nam een slok van mijn drankje en zette het op tafel neer. Er was een tijdje een ongemakkelijke stilte. " Hoe was je date van gisteren?" vroeg ik voorzichtig aan Niall. Bang voor zijn antwoord. " Niet zo goed." antwoorde hij. " Waarom niet?" vroeg ik hem. "Emily is echt een bitch." antwoorde hij. Niet veel later nam hij een slok van zijn drankje en zetten het naast dat van mij op tafel. " Oke." zei ik verward van zijn antwoord. Dat had ik helemaal niet van hem verwacht dat hij van iemand zou zeggen dat ze een bitch is. "Kim kan ik je iets vragen?" vroeg hij verlegen. Ik keek naar Niall en zag de blosjes op zijn wangen. " Ja tuurlijk wat is er?" vroeg ik aan hem. " Wel ik ben al een tijdje verliefd op een meisje maar ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen ze vroeg me al vaak mee uit maar ik zei altijd nee omdat mijn zus dat wou. En nu weet ik niet meer wat te doen. Dus ik heb je raad nodig. Wat zou jij als meisje graag doen op een date?" vroeg hij. Niall keek me recht in mijn ogen en ik voelde dat mijn hart sneller begon te slaan. Waardoor ik even in gedachten verzonk. Dat meisje heeft echt geluk dat Niall met haar uit wil was ik het maar. Dat was de enige zin die door mijn gedachten spookte. Al snel werd ik uit mijn gedachten gehaald door Niall die met zijn hand voor mijn ogen zwaaide." Wat ik leuk zou vinden is op restaurant gaan en daarna naar de film. Maar dat is mijn idee van een perfecte date. Je zou eens aan dat meisje moeten vragen wat ze leuk vindt hé." antwoorde ik. "Ik heb het haar al gevraagd." ik liet hem geen tijd om zijn zin te vervolledigen. " Wat hoe kan je het haar nu al gevraagd hebben?" vroeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen optrok. " Dat meisje zit namelijk nu naast mij in de zetel." vervolgde hij zijn zin. " Wat?!" zei ik verbaasd. " Kim, wil je met mij vanavond uit eten en daarna naar de film?" vroeg hij en Niall pakte mijn handen vast. " Tuurlijk!" antwoorde ik blij en gaf hem een knuffel. Waardoor hij achterover op de bank viel. Ik en Niall barsten in lachen uit. Hij was gewoon achterover gevallen door mij. Dat was wat ons aan het lachen maakte. Niall en ik hadden altijd als mijn bf er niet was al veel gekke dingen samen gedaan als vrienden. Ik bleef nog een halfuurtje met Niall in de zetel liggen en fietste dan naar huis om me te gaan omkleden voor mijn date vanavond. Eindelijk kwam mijn grootste droom uit.

1 abo verloren spijtig maar ja.
Het spijt me dat ik een tijdje niet heb geschreven ik heb het zo druk.
Ik ben blij dat ik de kans krijg om te schrijven voor jullie.
I love you all.
Much love 1Dilyforever .
xxxx
Reactie's????

Reageer (1)

  • LouTeasdale

    Ahw, Echt cute! (:
    En dat plaatje <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen