Foto bij Hoofdstuk 1: De wc- trol...

Het eerste stukje van faal Harry Potter..
Hoop dat jullie hem grappig vinden!

Toen Harry keihard gegil uit de meisjes- wc hoorde komen, rende hij er meteen naar toe. Daar zag hij dat een enorme bergtrol bezig was om Ron te pletten, terwijl Hermelien en Perkamentus Ron uit stonden te lachen. Perkamentus was plat, want hij was geplet door de beukwilg toen hij aan het daten was met Sneep. Ron probeerde allerlei spreuken af te voeren om de trol op afstand te houden, alleen kan hij niet richten. Helaas kwam Sneep op dat moment binnen, en hij ontplofte door Rons vloek....

Sneeps cape waaide weg en kwam op het hoofd van de bergtrol terecht, dus kon de bergtrol niets zien. Er vloog een stofje van de cape af, en die kwam in de neus van de trol, zodat die nieste op Hermelien. Toen was Hermelien niet langer Hermelien meer, maar snot- Hermelien. Harry werd heel boos daarover, maar dat voelde de trol aan (net als een paard) De trol ging dus wild in het rond stampen, en stond op Harry's bezem. Daar werd Perkamentus weer woedend over, want die bezem was van de school, maar toen Perkamentus de trol aan wilde gaan vallen, gleed hij uit over snot- Hermelien.

Ondertussen was Draco ook de meisje- wc gearriveerd. Draco was de resten van ontplofte Sneep aan het verzamelen, en stopte die in een blikschen. Lucius Malfoy was bezorgd om Draco, dus hij kwam ook en nam Voldemort mee. Ron moest huilen omdat hij bang was voor
Hij-Wiens-Naam-Niet-Genoemd-Mag-Worden. Voldie irriteerde zich aan Ron, dus zei hij: "AVADAKADAVRA!' en iedereen was dood.

Voldie voelde zich toen heel eenzaam, dus hij riep iedereen weer tot leven. Lucius Malfoy liep naar Voldie en zoende hem. Draco zag hem gebeuren en trok zijn WTF- face. Perkamentus kwam zeer plat binnen om te kijken hoe met iedereen gesteld was. Met Perkamentus zelf ging het nogal slecht, want hij was in relatie- therapie met Sirius. Sirius was heel boos op Perkamentus, dus hij had hem tegen de beukwilg geduwd. Harry was ook plat, want hij was geplet door de bergtrol. Fred en George vonden het zielig voor Harry, dus die vervloekte de trol. Hermelien was erg trots op Fred en George, dus hadden ze een triotje.

Draco had enorme honger, dus hij pakte een blikschen met voedsel en schrokte het allemaal naar binnen. Opeens zag hij dat het sneep in blikschen was die hij had gegeten. Draco moest kotsen, en had nu twee jeugdtrauma's. Nummer 1 was dat Voldie nog steeds aan het tongen was met zijn vader. Nummer 2 was de vreselijke smaak van Sneep in blikschen. Toen Draco eindelijk al Sneeps restjes uitgekotst. Voldie toverde Sneep weer aan elkaar om met hem te zoenen (PLAYER!), maar Sneeps lichaamsdelen zaten allemaal verkeerd, dus was Sneep ongelukkig. Voldie wilde niet zoenen met iemand die ongelukkig was. Toen werd Voldemort ook depressief, want hij had niemand meer om mee te zoenen. Voldie riep weer: 'AVADAKADAVRA!' en toen was iedereen weer dood, behalve Draco want die was te sexy om te sterven....

Reageer (3)

  • Snowfallx

    xD

    1 decennium geleden
  • PorkPieHat

    Draco want die was te sexy om te sterven....

    True story

    1 decennium geleden
  • Manibus

    Ik lig plat:-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen