Foto bij Zayn voor OVERAGAIN


Ik opende mijn computer en mijn blik viel op een artikel" Zayn Malik bedriegt zijn lief Pam nogmaals" . En ik drukte op het knopje printen voor het bewijs onder Zayn zijn neus te kunnen schuiven als hij binnen een halfuurtje thuis zo komen. Niet veel later kwam hij thuis " Hye liefje." zei hij en wou mij kussen maar ik draaide mijn hoofd weg. " Wat is dit?" vroeg ik hem terwijl ik het artikel toonde. " Dat is een artikel over mij." antwoorde hij. Zayn pakte het artikel uit mijn handen en staarde er even naar. " Is het waar?!" riep ik hem toe. " Ja Pam het is waar, het spijt me zo, wees niet boos.." ik liet hem de kans niet om zijn zin te vervolledigen en ik liep naar boven. Daar pakte ik zo snel als ik kon alles in en liep naar de voordeur. Ik wou weg, weg van Zayn, weg van alles wat me aan hem doet denken. Op de grote baan pakte ik een taxi naar het vliegveld. Er zal vast en zeker wel een vlucht naar Nederland zijn. De hele rit staarde ik naar buiten. Terwijl de taxichauffeur "make it in America" aan het zingen was. Hoe kon ik nu zo dom geweest zijn Zayn te geloven dat hij me nooit meer zou bedriegen. Ik had het moeten weten. Mijn vriendinnen hadden al die tijd gelijk en ik wou ze maar niet geloven. Voor ik het doorhad was ik aan het vliegveld aangekomen. " Mvr we zijn er." zei de taxichauffeur. Ik betaalde en stapte uit. Op naar huis dacht ik. Ik liep het vliegveld binnen en ging naar de balie om mijn ticket de bestellen.
" Goeie avond." zei de vrouw die achter de balie stond. "Goeie avond, een ticket naar Amsterdam." zei ik vriendelijk terug en probeerde en glimlach op mijn gezicht te krijgen. Maar dat lukte me niet ik was te gekwetst en verdrietig. De dame print het ticket af en gaf het aan mij. Net voor ik iets wou gaan drinken " Jij bent toch Pam het lief van Zayn Malik?" vroeg de vrouw. " Ik was zijn lief we zijn namelijk net uit elkaar." antwoorde ik. " Spijtig, jullie waren zo schattig samen." zei ze. Ik gaf haar nog een handtekening en ging dan naar het café. Nog 2 uur en mijn vlucht vertrok. Ik pakte mijn gsm omdat ik een sms ging sturen naar mijn ouders dat ik naar huis kwam. Op het scherm kwamen melding dat Zayn me al 10 keer had proberen bellen en een boodschap had in gesproken. Ik wiste alle berichten en voicemails en sms'te naar mijn ouders. Zo snel als ik kon dronk ik mijn drankje op. Nog een halfuurtje en mijn vlucht vertrok. Een paar fans wouden nog met me op de foto het zou vast en zeker de laatste keer zijn dat ze hier met me op de foto konden. Waarom vroegen ze allemaal hoe het met Zayn was. Dat kon me op dit moment wel gestolen worden die vraag. Diep in mijn hart wou ik het wel weten maar ik moet mijn best doen om hem te vergeten. Ook al lukt dat niet. Ik kan vast wel een betere jongen krijgen zoals mijn moeder me altijd zei. Het leek erop als ik haar belde dat ze blij was dat het uit was met Zayn. Mijn moeder had het nooit voor hem gehad. Mijn vader die vond Zayn dan wel een leuke jongen. Ik hoor mijn moeder nog altijd zeggen" Let op hij is een bad boy.". Ik stapte het vliegtuig op op weg naar huis eindelijk terug mijn familie zien dat is al een paar maanden geleden. Ik kon nu al niet wachten om hen te zien. Als ik in de luchthaven van Amsterdam aankwam stonden mijn vrienden en familie me al op te wachten. Ik liep op hen af en knuffelde hun allemaal. " Ik heb jullie gemist." zei ik blij. Dit was het enige wat me blij maakte. " Wij jou ook Pam." zei mijn moeder en ze gaf me nog een knuffel. Die avond ging ik al vroeg slapen omdat ik zo moe was van alles dat die dag was gebeurd. Het bed voelde zo leeg aan. De hele nacht kon ik niet slapen. Ik was de hele tijd aan het huilen. Hopelijk sliepen mijn ouders al. Want ik wil niet dat ze me zo zien. Ik had al veel liefdesverdriet gehad maar nooit zo erg als nu. De hele nacht door zou ik wel kunnen huilen maar ik moet me sterk houden voor mijn vrienden en familie en vooral voor de pers zij mogen me zeker zo niet zien. Anders denken mijn fans dat ik een watje ben. " Pam liefje, wat is er?" vroeg mijn moeder terwijl ze naar mijn bed liep en naast me kwam zitten. "Ik mis hem zo." zei ik waardoor ik nog harder begon te wenen. Ze wreef over mijn rug " Je kan veel beter krijgen Pam, hij is het niet waard als je hem nu weer zou vergeven zou hij weer je kwetsen en dat kan zo niet meer verder. Je kan vast veel beter krijgen. Er zijn vast en zeker nog genoeg leuke jongens. Hier in Nederland of ergens anders in de wereld." zei ze. " Mam je mag gaan slapen je hoeft niet gans de nacht bij me te blijven." zei ik en mijn moeder ging terug gaan slapen. Gans de nacht heb ik nog zitten huilen tot ik uiteindelijk huilend in de ochtend inslaap viel. Om 10 uur besloot ik maar op te staan. Ik keek in de spiegel ik zag er totaal niet uit. Ik zette de douche aan en genoot van het warme water dat over mijn lichaam liep. Ik droogde me af en deed mijn haar in een losse dot en deed mijn kleedje aan die ik op mijn eerste date met Zayn ook droeg. " Wat zie jij er mooi uit!" riep mijn broer als ik de badkamer uitkwam. " Thanx." riep ik nog voor hij de badkamer binnenliep. " Pam alles goed?" vroeg mijn vader. " Ja tuurlijk." antwoorde ik sarcastisch en trok en wenkbrauw op. Na een paar hapjes van een appel te hebben genomen had ik al genoeg. Ik kon dus niks meer door mijn keel krijgen. De hele dag at ik niks als mijn ouders me vroegen om met hen te gaan eten vanavond had ik ook geen zin meer. Ik had geen zin meer om iets te eten of iets te doen. Het enig wat ik nog deed was in de zetel liggen en voor me uit staren. " Pam we gaan naar het restaurant hé. " zei mijn moeder nog voor ze vertrok. " Ja is goed." antwoorde ik. Een paar tellen later sloeg de deur dicht. Ik startte the hunger games op. Ik was nog maar net aan het kijken of de bel ging. Vast één van mijn vriendinnen dacht ik. Zeer traag liep ik naar de deur en tot mijn verbazing was het niet één van mijn vriendinnen die aan de deur stond." Louis, Harry, Niall, Liam!" riep ik uit. Ik was zo blij hen terug te zien. " Hye Pam." riepen ze terug en we gaven elkaar een groepsknuffel. " Willen jullie naar binnen komen?" vroeg ik aan hen. Dat lieten ze hun geen twee keer zeggen. Samen met hun ging ik in de zetel zitten. " Wat doen jullie hier?" vroeg ik. " We zijn hier om jou te komen halen en naar de zee te brengen." zei Louis. " Daar heb ik echt geen zin in." antwoorde ik. " Je moet." zei Liam en hij pakte mijn arm vast en trok me recht uit de zetel. " Pak je tas en we zijn weg." zei Harry. Ik pakte een briefje voor mijn ouders dat ik weg was en pas morgen middag zou terug zijn. De hele rit zaten ik en de jongens liedjes te zingen. Louis, Niall, Liam en Harry zetten me af aan het strand en reden dan direct door. Er was een pad gemaakt met lantarens en rozenblaadjes. Dat ik maar volgde. Ook al wist ik niet waar ik zou uitkomen. In de verte zag ik iemand aan het water zitten. Maar ik kon niet zien wie het was. Pas als ik dichterbij kwam zag ik Zayn zitten. Ik nam plaats naast hem aan het water. " Pam het spijt me zo." zei hij. Ik reageerde niet op wat hij zei. Dit had helemaal geen nut ik stelde me recht en wou net weggaan. " Pam wil je met me trouwen?" vroeg Zayn en hij gaf me een doosje met en diamantenring erin. " Ja!" riep ik blij en drukte mijn lippen op die van hem. Vanachter ons hoorden we een applaus. " EindelijkZayn kon de hele tijd over niks anders meer praten dan jou." zei Louis. Dat hem een boze blik van Zayn opleverde. De rest van de avond bleven ik en de jongens gezellig kamperen met zen allen om het strand.

Hope you like it????
xxxx

Reageer (2)

  • OVERAGAIN

    Ahw super leuk!!
    Mag ik een vervolg? (:

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Oewh, leuk <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen