Foto bij O17 || Niall Horan

OKEEE!
BELANGRIJKE MEDEDELING!
Samen met vier meiden ga ik een story schrijven op wattpad, maar twee van ons (olahniall en ik) hebben quizlet, dus we hebben besloten het ook op quizlet te zetten. We schrijven alle 5 uit 5 verschillende meisjes. Het is ook een One Direction fanfiction, and I hope you like it :) Wanneer het eerste stukje gepost gaat worden weet ik nog niet zeker, maar als jullie een abo nemen zijn jullie zeker op de hoogte. Alles zal op wattpad gezet worden, en dan zetten OlahNiall en ik de hoofdstukken van Wattpad zo snel mogelijk op quizlet.
Ik ga nog niet veel verklappen over het verhaal, ik zeg alleen dat jullie lekker allemaal een abo moeten nemen, haha.
Mijn wattpad account --> iHeartNouis (follow meee, hehe)
Het verhaal op quizlet --> Busted || One Direction

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Truexoxotic

    don't wanna say too much...
    maar harry kan geen nederlands, tog?
    dus.... dit:
    "JONGENS! GA ERAF! NIALL EN IK KRIJGEN GEEN ADEM!", roept Harry
    is een beetje onmogelijk

    1 decennium geleden
  • NOW

    Snel verder! :)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Follow me too @ wattpad :) JustSmiall

    1 decennium geleden
  • xxNiall1Dxx

    Heb jij ook wattpad ?! Ik ook !!! ik heet daar Naaditje12, wil je me please volgen ? Ik ga je gelijk volgen !!
    En ik ben verslaafd aan al je verhalen !!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Oooooooh :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen