Foto bij 139

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • FxckNiall

    OH! En Harry en Louis zijn ook verliefd! (LARREEEEEEEEEEH! ZIALLER!)

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    En toen kwam er een hoeren slet genaamd Daniëlle, die Liam wilt, maar Liam wilt haar niet meer omdat ze zo'n slet is, en dan is ze heel lief enzo en dan Liam en Daniëlle, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g! En Skye ineens: "OH! HARRY! WAAROM ZAG IK HET NIET EERDER? IK BEN VERLIEFD OP..." Harry: "Ja....." "NIALL! IK BEN ZO DOM!" Harry: "NIALLER! YOU ARE SO DEAD!" En dan word hij op zn bek gepakt door Louis, en dan zitten hun ook in die boom! En dan ineens Niall verliefd op Zaynieboy, en dan word Skye ineens verliefd op Paul, maar dan is Paul vieze pedo, en dan wil hij het niet meer, en dan ineens gaat hij trouwen, en skye is zo van: "Oh my gosh! Ik ben for ever alone" *Cry Cry* En dan komt Josh, en dan word Skye verliefd op Josh, en dan breekt de boom doormidden door zo veel zoenende mensjes.

    1 decennium geleden
  • Salute

    Oeh...
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Oeeh.
    Wat gaan ze doen dan?
    Please snel verder...
    Xx

    1 decennium geleden
  • AWritersLife

    oooh, snel verdeeuur en ik ben het eens me Coockies, laat ze kussen!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen