Foto bij Know 62

Als ik uitgesproken ben kijkt mijn moeder Harry medelijdend aan. ‘Dat slaat echt nergens op’ bemoeit nu ook Liam zich ermee. ‘Ik weet het’ zeg ik zachtjes. Ik zie mijn moeder verbaasd kijken en Liam knikt alleen maar. ‘Ik ga naar boven’ zeg ik en ik loop snel de trap op. Als ik op mijn kamer zit hoor ik de trap kraken en ik weet dat er nu weer iemand boven komt. Even later gaat mijn kamerdeur open en staat een verlegen Harry in mijn kamer. Ik kijk hem even verbaasd aan maar sta dan op. ‘Wat doe je hier?’ vraag ik verbaasd. Harry staat een beetje ongemakkelijk in de deuropening. ‘O sorry, kom binnen’ zeg ik snel en hij loopt de kamer in waarna ik de deur achter hem dichtdoe. ‘Nogmaals bedankt dat je het voor me opnam’ zegt hij zachtjes. ‘Graag gedaan hoor’ glimlach ik. ‘En…’ begint hij. ‘En dat je me niet veroordeelt’ hij zegt het zo zacht dat ik moeite moet doen om het te verstaan. ‘Waarom zou ik jou veroordelen?’ vraag ik oprecht verbaasd. ‘Veel mensen kijken me nu vuil aan nu ik heb gezegd dat ik homo ben’ ik zie alweer een traan in zijn oog verschijnen.

Ik zat net even te denken(Ja, dat kan ik (: ) Jullie zijn u met zijn 19(!) nog bedankt daarvoor (:
Maar ik dacht: Misschien voelen jullie iets voor een Q&A? Als je vragen hebt, stel ze dan hieronder. Die vragen kunnen aan mij zijn maar ook aan de personages (: Ik hoop natuurlijk dat jullie veel vragen stellen(:
En wederom gebruik ik te veel smileys.....

Reageer (4)

  • VeerleClifford

    Aan Zayn: waarom pest je Liam,Harry?waarom? Ik hou niet van mensen die pesten

    1 decennium geleden
  • Eruditex

    Wat vind je van eenhoorns/regenboogpony's? (nerd)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    ARME HAZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    KOM OP LOU, GA HAZZABEAR TROOSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Oooooooooh larry

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen