Foto bij Know 63

Zijn er echt maar twee mensen die een vraag weten?
Als je nog een vraag weet plaats hem in een reactie.
Ik beantwoord alle vragen! (ook al heb ik er tot nu toe nog maar twee...(: )

‘Die mensen zijn het niet waard’ vertel ik hem. ‘Jij blijft toch gewoon jij. Homo of niet’ ik kijk hem aan en zie een glimlach doorbreken op zijn gezicht. ‘Dank je wel’ glimlacht hij. Hij draait zich weer om en loopt weg. Ik staar hem na. Ik stond net in één kamer met de jongen die ik leuk vind en ik weet dat hij homo is en ik doe niets. Wat had je willen doen dan? Vraagt een stemmetje in mijn hoofd. Weet ik veel?! Zeggen dat hij lief, leuk, schattig is?! Ik schud even met mijn hoofd om het stemmetje kwijt te raken en ik ga weer op mijn bed zitten. Dit keer is het Liam die binnenkomt. ‘Ben je bang voor zo’n reactie?’ vraagt hij me zachtjes. Ik knik en hij kijkt begrijpend. ‘Nu heb ik Harry gered maar wie zou mij redden?’ vraag ik met trillende stem. ‘Ik’ zegt hij vastbesloten. ‘Ik zou je redden maakt niet uit wat ik ervoor moet opgeven’ hij zegt het strijdvaardig en ik kan een glimlach niet onderdrukken. ‘Je bent een hele goede vriend Liam’ verzeker ik hem. Hij glimlacht trots. Hij lijkt net een klein kind zo maar helaas weet ik waardoor dat komt.

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    Heb je een huisdier?
    Heb je tickets?
    Hou je van mij? Heb je ook examens? Wat is je lievelingsvak? Hoe oud ben je?
    Nu hoop ik echt dat het voor een Q en A is anders ben ik echt dom!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Als je een echte vriend wil, moet je naar Liam gaan. Een vriend die je nooit meer kwijt zal raken(H)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Idd, Liam is een heeeeeeeeeeeeeeelew goede vriend!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen