Foto bij Know 64


Kijk dan hoe schattig!!

Het komt waarschijnlijk omdat hij vroeger geen vrienden heeft gehad heeft natuurlijk ook nooit iemand tegen hem gezegd dat hij een goede vriend is. Maar dat is hij wel. Ja, dat is hij zeker. Ik bedoel maar. Welke vriend zou nou, nadat hij al door ze in elkaar is geslagen, nog zijn vriend beschermen? ‘Je bent een hele goede vriend’ herhaal ik nog maar eens. ‘Ik vind…dat je het aan je moeder moet vertellen’ zegt Liam als we een tijdje hebben gezeten en gewoon gepraat. ‘Nu dat gedoe met Harry en zo….ik denk dat je het het beste nu kan doen’ legt hij uit. Ik schrik. ‘Maar hoe?’ piep ik paniekerig. ‘Ga gewoon naar haar toe en vraag of ze even tijd heeft. Dan neem je haar mee naar bijvoorbeeld jouw kamer en dan vertel je rustig in je eigen woorden wat je voelt’ adviseert Liam me. ‘Mag ik…mag ik er even over nadenken?’ stotter ik. Liam knikt en staat op. Hij draait zich om en het lijkt alsof hij wat wil zeggen maar hij loopt dan toch weg. Zou ik het echt nu vertellen? Dan is het er wel uit. Maar aan de andere kant. Wat als ze het nou niet goed opvangt?

Reageer (4)

  • Paardenvriend

    OMGGGG dat plaatje is mega schattig!! (H)

    7 jaar geleden
  • HaZaLiLoNi

    Liam heeft gelijk Lou!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Kom op Lou, ze is je moeder. Ze blijft van je houden, op wie je ook verlieft word.

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Tuurlijk vangt ze het goed op!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen