Foto bij Know 65

Ik voel medelijden met Lou.......

Ik haal diep adem en besluit dat het alleen maar beter is als ze het nu weet. Ik sta op, recht mijn rug en loop naar beneden. Ik wil de deur openen maar word dan overvallen door een zenuwachtig gevoel. Wil ik het wel? Ik voel me misselijk worden maar zet toch door. Ik loop naar binnen en kijk rond. Zo te zien zijn Charlotte en Harry in de tv geïnteresseerd. Waar Liam is weet ik niet en mijn moeder is waarschijnlijk in de keuken. Met lood in mijn schoenen loop ik naar de keuken waar mijn moeder inderdaad is. ‘Mam…’ zeg ik zachtjes. Ze draait zich om en ziet dat er iets is. ‘Wat is er schatje?’ vraagt ze bezorgd. ‘Kan ik je misschien ven spreken…Boven’ zeg ik nog zachter. Ze knikt bezorgd en ze volgt me naar boven. Als ik de boven ben zie ik Liam zijn duim opsteken en in zijn kamer verdwijnen. Ik slik zenuwachtig en open de deur van mijn kamer. Mijn moeder volgt me en eenmaal binnen gaat ze op mijn bed zitten. ‘Wat is er?’ vraagt ze bezorgd. ‘Nou…ik wilde eventjes ergens met je over praten’ zeg ik voorzichtig. Ze zegt niks en blijft me aankijken. Ik slik nog maar eens en sluit dan mijn ogen.

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    Go Go Loulou !
    Johanna plz heb begrip!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Arme Loueeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!
    ALS ZIJN MOEDER DIT VERKEERD OPVAT DAN,,,,, DAN,,,,,,,,,,,,,, laat maar tis fictief, ik kan dan niets doen(huil)
    ik voel me machteloos(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Ik voel ook medelijden met Lou!
    Maar t is wel goed dat ie het vertelt (:
    Snel verder
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen