Foto bij Know 67

Ik heb slecht nieuws voor jullie.....nog 4 stukjes en een epiloog en dan is het afgelopen....... i'm sorry maar anders zou het saai worden.....

Zo zitten Liam en ik een tijdje stil naast elkaar to mijn moeder roept dat we gaan eten. We lopen naar beneden en ik ga snel aan tafel zitten. Charlotte en Harry komen ook aan tafel zitten. ‘Wat eten we?’ vraag ik. ‘Macaroni’ is mijn moeders simpele reactie. Ik haal mijn schouders op en wacht tot het eten voor mijn neus staat. Als iedereen zijn of haar eten heeft mag ik eindelijk aanvallen. Mijn bord is dan ook met een paar minuten leeg. Ik zie Harry verbaasd naar mijn bord kijken. Charlotte. Mijn moeder en Liam zijn er ondertussen wel aan gewend. ‘Waar zijn Fizz, Phoebe en Daisy eigenlijk?’ vraag ik opeens verbaasd. Mijn moeder lacht eventjes. ‘En daar denk je nu pas aan?’ lacht ze. Ik knik een beetje beschaamd. ‘Phoebe en Daisy hebben een slaapfeestje bij een vriendinnetje en Felicite blijft ook bij een vriendin slapen’ zegt mijn moeder weer serieus. Ik knik even. Na een paar minuten is iedereen klaar met eten en mag ik van tafel. ‘Het was heerlijk…Johannah’ hoor ik Harry zeggen. Ik glimlach als ik denk aan zijn schattigheidsfactor. ‘Louis?’ roept mijn moeder. ‘Ja mam’ zeg ik terwijl ik de keuken inloop. ‘Zou jij met Harry mee willen fietsen?’ vraagt ze. Ik knik en trek meteen mijn schoenen aan.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen