Foto bij Paris2-Elena

Bonjour people!
Ik zag dat Yenthl en ik deze story nog hadden staan alleen dat we er nooit aan verder zijn gegaan xD
Dus ik dacht laat ik maar een keer verder schrijven xD
xx Lisanne

Na een dag lang werken, heb ik eindelijk genoeg voor Parijs. Parijs ik heb er altijd al heen gewild. De stad van de liefde, je kan er goed shoppen en er lopen veel bekende mensen rond. Happy me! Ik zeg de mensen op het werk gedag en stap op mijn fiets. Op de fiets denk ik na over dingen die ik allemaal in Parijs wil doen. Deze dag kan van mij echt niet meer stuk. Ik ben zo vrolijk dat ik zo wat zit te stuiteren op mijn fiets. Mensen die ik voorbij rij , kijken mij dan ook raar aan. Waardoor ik weer in de lach schiet. Als ik thuis ben heeft mijn moeder het al klaar staan. ' mam is het goed als ik vanavond naar Tracey ga, we willen wat dingen bespreken voor Parijs.' dat is goed lieverd'. Ugh mijn moeders koosnaampje voor mij lieverd. Naja ze bedoelt het vast goed. Na het eten help ik mijn moeder nog even met de afwas en daarna spring ik weer op de fiets. Ik loop vrolijk mee te zingen met de muziek op mijn telefoon. Ik ga helemaal los als kiss you van One Direction voorbij komt. Ik gooi mijn fiets tegen een lantaarnpaal en bel aan bij Tracey. Tracey doet zo wat springend de deur open. 'wij gaan naar Parijs!'. Vrolijk geeft ze mij een knuffel.' ehhm Trees mag ik nog binnen komen'.' ja hoor'.' en hoe was het met Luke vandaag?'.' het was zo gezellig'. Ze begint een heel verhaal over chips voeren.' jullie zijn echt raar maar zo lief samen'. Meteen begint ze te giechelen.' ohww Elena ik heb wat heel slims bedacht'.' jij en slim denken dat kan niet'. Meteen krijg ik een tik tegen mijn hoofd.' hou ook van jou hoor Eleen'.' ik ook van jou hoor maar kom maar op met dat slimme idee van je?'.' nou een hotel in Parijs is dus heel duur, dus ik dacht meer aan een camping'.' is een camping ook niet duur?'.' het is goedkoper dan 2 week een hotel kamer te boeken in Parijs'.' we kunnen gewoon een zo'n stacaravan voor 4 personen huren'.' hebben we genoeg ruimte en we zijn goedkoper uit'.' oké maar dan moeten we wel een leuke camping uitkiezen met een zwembad!'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen