Foto bij Niall voor MANDYHORANx 16+


Mandy Pov
Net als ik nog iets wou eten met je moeder ging de bel dat was vast je vriendje Niall, ik zou deze avond met hem naar de film gaan en hij bleef slapen omdat zijn ouders weg gingen vanavond. Zo snel als ik kon liep ik naar de deur. Maar je vader was al aan de deur, ik had de kans niet eens om de deur te openen of hij had hem al geopend. Mijn vader duwde me het kastje in waar al de poetsspullen stonden. Met zijn voet duwde hij de deur toe. " Mandy is nog bij haar vriendin." zei mijn vader tegen Niall. " Oke dan wacht ik hier wel tot ze terug is." antwoorde hij. Ik zag een schaduw passeren en voor je het wist zaten je vader, moeder en Niall in de living. Ik maakte zo snel als het kon de deur van het hokje open en stormde de living binnen. Waardoor ik struikelde en viel. " Mandy!" riep Niall blij en hij stak zijn hand uit. Die ik aanpakte en hij trok me recht. Waarna hij vroeg" Ben je klaar om te vertrekken?". " Ja ik moet juist nog even mijn tas pakken boven, maar je kan meegaan dan kan je je valies in mijn kamer zetten." zei ik nog net voor je de living uitliep. Ik liep naar boven op de voet gevolgd door Niall. Als ik éénmaal boven was zette ik het op een lopen en liep zo snel als ik kon naar mijn kamer. Gelukkig was ik er voor Niall ik draaide mijn deur op slot en ging op mijn bed zitten. Niet veel later hoorde ik dat iemand de deur probeerde te openen. " Mandy!" riep Niall. " Ja, wat is er?" vroeg ik en probeerde mijn lach in te houden. Waar ik veel moeite meehad. " Voorwat mag ik niet binnen?" vroeg hij aan me. " Omdat ik het zeg." zei ik terwijl ik opstond om de deur te gaan openen. Ik draaide deur terug los. Het eerste wat ik zag was dat Niall zijn valies al op de grond had gezet en me nu lachend aankeek. Ik deed de deur wat verder open en liet hem mijn kamer binnen lopen om zijn valies ergens neer te zetten. Niall pakte mijn gitaar en begon er little things op te spelen, ik ging op mijn bed liggen. Ik genoot van de muziek en Niall's gezang terwijl ik in mijn boek nog wat als voor Nederlands. We hadden nog ongeveer een uur en een half voor de film begon dus ik had nog genoeg tijd om te lezen en Niall om nog wat op mijn gitaar te spelen. " Prinses welk liedje wil je horen?" vroeg hij aan mij. Net voor hij naast me op bed kwam zitten en even met zijn hand door mijn haar wreef. Omdat ik zo geconcentreerd was op mijn boek had ik zijn vraag niet gehoord. Niall zette de gitaar weg en kwam naast me op bed liggen. Hij sloeg een arm om me heen. En drukte daarna een kus op mijn wang. Waardoor ik stopte met lezen en zijn richting uitkeek. En daarna mijn lippen op die van hem drukte. Met een hand pakte ik zijn rechter hand vast en met de andere wreef ik door zijn haar. Onze kus werd steeds passioneler. Niall drukte me achter uit op bed." Mandy!" hoorde ik mijn moeder opeens zeggen die in de deur opening stond. Waardoor we onze kus verbraken. Niet veel later liep mijn moeder mijn kamer uit. Ze snel als we konden liepen ik en Niall naar beneden. Ik hoorde mijn moeder over ons momentje van daarnet praten tegen mijn veder en bleef even aan de deur luisteren. Ik liep de living binnen " Was het interessant?" vroeg ik aan mijn ouders. "Over wat heb je het liefje?" vroeg mijn vader aan mij. " Aan het roddelen over mij en Niall van daarnet! Of moet ik eens over zondag nacht praten over jullie lawaai !" riep ik hen toe en pakte mijn jas die in de living hing. Daarna sloeg ik de deur zo hard als ik kon dicht. Niall keek me met een verbaasde blik aan. "Mandy!" hoorde ik mijn moeder nog roepen. Ik trok Niall mee naar buiten. Niall en ik stapten in de auto van mijn ouders. "Wat was daarnet die ruzie met je ouders?" vroeg hij aan mij. Ik wist even niet wat te zeggen moest ik hem vertellen dat mijn ouders het over ons hadden of niet. " Mijn ouders waren aan het praten over dat van op mijn kamer." antwoorde ik." Wat zeiden ze?" vroeg hij aan mij. " Gewoon mijn vader zei zo van wat zou er gebeurd zijn als je niet was binnengekomen en maakte er grappen over." antwoorde ik. " En dan?" vroeg hij. "Dan ben ik beginnen roepen en heb ik gevraagd of ik het eens moest vertellen van zondagnacht. Dus daarom trok ik je zo snel mee naar buiten." zei ik. Niet veel later kwamen we aan bij de cinema.

Niall POV
Ik stapte eerst uit en deed voor Mandy de deur open. Samen liepen we de cinema binnen. Nadat ik de tickets had besteld sprak een groepje fans ons aan om samen met hen op de foto te gaan. Ik en Mandy poseerden samen met de fans. Een paar minuten later liepen ik en Mandy hand in hand de zaal in. Rondom ons gingen er flitsen af. Maar ik liet Mandy's hand niet los. Ik was er trots op haar vriendje te zijn en iedereen mag dat weten. In het gein van onze relatie zouden we elkaars hand losgelaten hebben zodat het niet opviel dat we samen waren. Maar nu wist iedereen het toch al. Ik ging zitten op mijn plaats. Mandy wou naast me al gaan zitten maar ik trok haar op mijn schoot. " Hye wat doe je? vroeg ze me. " De film is toch nog niet bezig dus dan kan je even goed bij mij nog even zitten." antwoorde ik haar en drukte een kusje op haar hand. De film begon niet veel later en Mandy ging op haar stoel naast me zitten. Ik legde mijn arm op haar been en wreef er zacht over. Mandy begon het ook moeilijk te krijgen om haar op de film te concentreren. " Niall ik wil naar huis." zei ze. Mandy stond op. En ik stond ook op en liep samen met haar de zaal uit. We stapten zo snel als we konden de auto in en reden naar haar huis. Daar liepen ik en Mandy zo stil als we konden naar boven. We waren nog niet op haar kamer binnen of ze drukte haar lippen al op die van mij. Ze liep achterwaarts de slaapkamer binnen en ik duwde met mijn voet de deur dicht. Ik trok Mandy zacht op haar bed. En pakte haar hoofd tussen mijn handen, drukte mijn lippen nog wat steviger op die van haar. Mandy liet haar handen onder mijn t-shirt glijden waardoor een zacht kreun mijn mond verliet. "Ben je zeker dat je dit wilt doen?" vroeg ik aan haar. " Ja." antwoorde ze maar ik zag een bange blik in haar ogen. Ze zag dat ik twijfelde maar knikte even om te bevestigen dat ze verder wou. " Je moet niks doen waar je je niet goed bij voelt." zei ik. Waardoor er een kleine glimlach op haar gezicht kwam. Net voor ik mijn lippen terug op die van haar wou drukken trok ik mijn T-shirt uit en gooide die ergens in de kamer. Ik streelde met mijn handen over haar buik waardoor ze zacht kreunde. Na een paar minuten lagen onze kleren overal verspreid in de kamer. " Ben je er zeker van dat je dit nu wilt doen? Als je wil wachten moet je het gewoon maar zeggen." vroeg ik aan haar. " Niall ik wil dit alleen met jou." antwoorde ze. Mandy probeerde zo overtuigend mogelijk over te komen maar toch hoorde ik in haar stem dat ze schrik had. Zachtjes liet ik mezelf in haar glijden. Ik keek naar Mandy er ontsnapte en traan uit haar ooghoek die ik wegveegde met mijn duim. " Sorry." zei ik tegen haar. Niet veel later stopte ze met huilen. "Ik beloof je dat ik je nooit meer zo pijn zal doen, de eerste keer doet meestal pijn." vervolgde ik mijn zin. "Niall de pijn is weg, doe maar verder." zei Mandy. " Ben je het echt zeker?" vroeg ik haar. " Ja." zei ze en ze drukt haar lippen op die van mij. Ik twijfelde even maar stootte dan zachtjes terug in haar. Waardoor een luide kreun haar mond verliet. Niet veel later kwamen we beiden luid kreunend klaar en viel ik naast haar neer op bed. Mandy legde haar in mijn armen en zo viel ze al gauw inslaap. " Slaapwel mijn prinses." fluisterde ik in haar oor en drukte haar nog steviger tegen me aan.

Reageer (1)

  • minsung

    Ahw deze is echt zo schattig! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen