Foto bij ~3~

sorry voor het niet lange schrijven maar ja ik heb schrijofobia wat betekent dat ik bang ben voor schrijven.
oke nee toch niet maar ja ik heb geen inspiratie enzo, dat zit niet in me :'(
but enyoy le chapter :) en le picture ofcourse ^^^^^^^^^^^^^^^

btw het zou leuk zijn als meer mensen mijn verhaal lezen dus misschien vertellen aan al je quizlet vrienden, of niet...

Pennyweather Lockwood

mervouw van poucke is een heleboel aan het uitleggen over het labo dat we nu gaan doen, en geloof me of niet het is saai.
en of het nog erger kan? ja want ik moet zo een idioot brilletje opzetten en een lelijke labo jas.
"begin nu maar de proef samen met de persoon naast je" zegt mevrouw en meteen draai ik me zodat ik oog in oog sta met Harry.
hij kijkt me lachend aan om de bril die ik op heb en meteen zet ik mijn pruillipje op, niemand kan tegen mijn pruillip, snel houd Harry zijn mond en begint te lezen wat we moeten doen.
"pak jij de beker en doe er al wat water in" Zegt harry en meteen doe ik wat hij zegt.
als ik de beker terug op de tafel zet doe hij er een of ander chemisch product in en begint te roeren.
"over 20 seconde doe jij dit er bij", zegt hij terwijl hij een beker aanduid, "en dan blijf ik verder roeren" en meteen pak ik de beker en als het tijd is giet ik het er in.
na een tijdje geroerd te hebben zet hij de beker boven de brander en zet hem aan.
snel gooit hij er nog een productje in en meteen zie ik iets cool gebeuren, namelijk het geeft een cool neon kleurtje af.
bewonderend zit ik te kijken tot ik opeens een gil hoor, met een ruk draai ik om en zie dat Aimee een groene smurrie op haar gezicht heeft.
"nou zij lijkt nu nog meer op shrek"zeg ik en Harry begint te grinniken.
"Niall dit is allemaal jou schuld en jij he jij he" roept ze en Niall kijkt haar met een geschrokken uitdrukkign aan, "AAAARRRGGHH" roept ze en loopt weg.
opgelucht haald Niall adem en iedereen begint te lachen, "ik ben nog nooit zo bang van een meisje geweest dan nu" zegt Niall plots en meteen begint Harry weer te grinniken.
"zij is gewoon eng met of zonder die 7 lagen make up" zeg ik en draai me terug om.
"nou dat was me wat" zegt de leerkracht lachend en draait zich terug om naar het bord.

lopend alsof mijn leven er vanaf hangt kom ik de kantine binnen om me snel naar het buffet te richten, er liggen croisantjes, boterhammen en nog veel meer.
zoekend kijk ik rond tot ik het perfecte van perfectie zie, als ik het wil pakken ben ik niet de enigste en samen met Niall heb ik de hotdog vast.
meteen blikken onze ogen en ik kijk hem zo wantrouwig mogelijk aan, maar natuurlijk krijg die blik even hard terug.
"we zitten hier met een probleempje of niet soms"zeg ik en meteen knikt hij, "ik had hem het eerst gezien dus hij is van mij"begint hij en meteen schud ik mijn hoofd.
"hij is van mij no mather what!" zeg ik zo dreigend mogelijk maar natuurlijk faal ik daar in...
nog steeds hebben we de hotdog vast en nog steeds kijken we elkaar aan, af en toe blikken we naar de hotdog en dan terug naar elkaar.
opeens pakt een derde hand het broodje vast en begint ervan te eten.
"El geef dat broodje terug hij was van mij"zeg ik verontwaagd, "nou nu niet meer dus pak iets anders en ga verder met je leven" zegt ze terwijl ze naar de tafel loopt.
"nou ja laten we dan maar chocolade croisantjes eten he" zegt Niall en met een knipoog draait hij zich om en gaat naar de croissantjes.
nou ja seg ik wou die hotdog wel he!
mey mijn bord vol met croissantjes begeef ik me naar de tafel waar iedereen al zit inclusief El en Niall.
boos blik ik naar Eleanor en grinnikend veegt ze haar mondhoek af die vol hangt met kruimels van MIJN hotdog.
"wees niet zo boos meid, het is maar een hotdog" zegt ze en verontwaagd kijk ik haar aan.
"het was wel mijn hotdog he en nee het is niet maar een hotdog, het was de laatste en ik wed dat ik hem zou gewonnen hebben van Niall" zeg ik.
meteen draait Niall zich om en komt ertussen "ik had nooit maar dan ook nooit die hotdog weggegeven dus jij zal niet gewonnen hebbe," zeg hij en meteen begin ik een discussie met hem.
"mensen mensen MENSEN" roept Louis en meteen kijken we op.
"El heeft die hotdog nu op dus stop het gezaag en eet jullie eten op of ik dop jullie gezicht er in" zegt hij maar meteen zie ik zijn ogen dat hij het niet meent maar toch draai ik me om en begin te ten van mijn superlekker eten.
als ik klaar ben kuis ik mijn mondhoeken af en begin de tafel al op te ruimen.

Reageer (1)

  • Payno

    <3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen