ten eerste ben ik al heel lang niet meer op quizlet geweest dat heeft een paar reden.

1. school, werk en huiswerk tjaa school geeft jammer genoeg geen vrij om te schrijven op quizlet en omdat dit het laatste jaar is voor het exame ben ik daar erg druk mee bezig.
2. Londen ben een week naar Londen geweest en heb de beste band in de wereld gezien op Mainstreet na nou jullie weten wel welke ik bedoel One Direction natuurlijk gosh wat zijn die knap in het echt veral Nialler maarja nu weer even terug naar mijn punten.
3. vrienden had veel verjaardagen en afspraken enzo dus was bijna elk weekend logeren feesten of wat anders.
4, dit is de belangrijkste reden, ik kreeg steeds meer haat op twitter via Dm.
ik dacht dat het vrienden waren dus gaf ze mijn nummer maar omdat ik steeds meer volgers kreeg begonnen ze stom te doen via dm en whapp.
mijn account was de eerste fan account van Daan dus al vrij snel volgde Daan me en mainstreet waar ik natuurlijk heel blij mee was.
ook had ik na lang zoeken adres van Daan gevonden en huisnummer enzo toen dat eenmaal uit gelekt was kreeg ik volgers omdat ik die info had maar ik wou ze niet geven want wou niet dat die stalkers door mij kreeg.
op een dag had ik kaartje gestuurd en had die mij een tweet gestuurd om mij te bedanken voor kaartje en chocolade enzo.
Daan tweette mij best vaak daar door werden sommige volgers jaloers en boos op mij terwijl ik daar niks aan kon doen.
ik kreeg berichten zoals:
je kan dan misschien wel het eerste fan account van Daan zijn maar dat betekent niet dat die van jou is en je bent echt een slet.
ook zeiden ze dat een hoer nog beter verdienden als mij dit maakte me erg verdrietig maar probeerde de haat te negeren maar toen op een dag Daan mij 2xc tweette werden ze weer boos:
zie je wel vraag je weer alle aandacht van Daan, Daan wil jou niet hij kan veel beter krijgen dan jou enzo.
dit raakte me diep omdat het nooit mijn bedoeling was om Daan af te pakken van de mainiacs enzo en voor mijn gevoel deed ik dat ook niet maar blijkbaar kwam het zo over en natuurlijk wist ik ook wel dat daan nooit op mij zou vallen dus die hoop had ik al opgeven dus snapte niks van deze haat berichten op een geven moment werd het zo erg dat een hele groep tegen mij keerde.
dit raakte me zo dat ik besloot mijn twitter te verwijderen om deze haat niet of te lezen.
dus heb nu geen twitter meer @daanlover bestaat niet meer nu niet nooit meer.
het doet me pijn omdat het enige wat ik wou was de jongens supporten maar dat word me dus niet gegund.
misschien noem je het zwak maar ik noem het dapper omdat ik alles wat ik heb achter gelaten heb.
nouja door deze beslissingen en haat en al die shit kon ik dus even niet denken aan quizlet sorry daarvoor.

xxxxx ex Daanlover

Reageer (3)

  • MyStoryy

    ja ik weet het niet Melis is een tijdje nou eigelijk 8 maanden ;'( niet online geweest
    en sinds dat ze twitter heeft verwijdert en niet meer online is op quizlet heb ik geen
    contact meer met der en zelf heb ik ook een verhaal waar mee ik bezig ben dus ik weet het niet
    zeker ik zal er over na denken of ik het verhaal in me eentje afmaak of met iemand anders
    of dat ik het gwn hier bij laat
    xo
    #sorry

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ik ben het eens met xxxKatexxx
    Maar ik wil ook nog even vragen of je nog verder gaat of niet?
    xx Liefs

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    ik vind het heel erg voor je dat ze zo tegen je deden en ik vind het inderdaad eerder dapper dan laf ik zou het zelfde gedaan hebben.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen