Bianca Hoogendijk:
De volgende ochtend zit ik aan tafel met de twee andere dames. Beidde staan op na het eten en verdwijnen met de mededeling dat ik mag afwassen. Ik kijk ze wat beduusd na maar sta uiteindelijk na lang nagedacht te hebben op. In mijn korte,slaap jurkje sjok ik naar de radio die ik wat harder zet. Al zingend en dansend met de afwasborstel begin ik aan de afwas. De afwas is binnen een half uur gedaan en al dansend verdwijn ik naar boven. Ik douche me en kleed me aan. Zingend kom ik terug bene waar ik mijn sporttas vast grijp. Ik zet de radio uit om commentaar te voorkomen en verdwijn de deur uit. Al lopend met oordopjes in mijn oren loop ik richting de voetbalclub. Ik glimlach naar wat heren die bij het hek staan te roken en rustig begeef ik me naar de kleedkamer van de dames. Buiten is het niet normaal koud en mijn neus is bevroren ,tenminste zo voelt het wel. Ik kleed me rustig om en duw mijn muts op mijn hoofd. Het zag er waarschijnlijk leuk uit maar ik had geen andere keuze.



Lasse Schöne
De volgende ochtend sta ik voor het aanrecht. Ik wil een ontbijtje maken voor Amelia aangezien ze dat wel verdiend heeft,maar helaas is het enigste wat ik kan een broodje smeren. Met veel gepruts op mijn mobieltje vind ik op google hoe ik een ei moet maken. Lachend begin ik ermee terwijl ik vrijwel meteen door krijg dat het niet helemaal gaat zoals het staat beschreven. Zodra het ei klaar is voor mijn gevoel kwak ik het op een dienblad. Ik zet er wat andere spulletjes bij op en begeef mijzelf naar boven. Mijn blik staat gericht op het dienblad. Netjes klop ik op haar deur maar als ik geen reactie krijg open ik de deur gewoon. 'ROOMSERVICE!'gil ik vrolijk uit.

__

Ik heb dit even met mijn mobieltje gedaan dus er kunnen spelfouten inzitten. Mijn excuus.

Reageer (1)

  • XxLxX

    Ik heb niks van spelfouten gemerk hoor (;
    Snel verdrr !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen