Foto bij 29. Louis

Oke waarom krijg ik bijna geen reacties meer? ): het volgende stukje komt er pas als ik meer dan 3reacties heb
sorry maar het is gewoon niet zo tof voor mij ):

Ik was vroeg wakker en kon niet meer slapen.
Ik verlang zo naar een vriendin, iemand die me in mijn armen zou nemen als ik het moeilijk heb en dat we elkaar kunnen troosten.
Ik ben blij dat ik mijn zusje nu heb. Ik kan niet geloven dat ik haar al die jaren niet heb gekend.
Niet wetend dat er nog een zus van mij op de wereld liep die ik niet kende. Ik stopte met er aan te denken en stond recht en ging me douchen.
Ik nam wat verse kleren en nam een douche. Erna liep ik naar beneden en deed de tv aan.
Ik zapte wat langs alle posten maar er was niks interessants.
Ik keek wat naar een kinderprogramma omdat er niks was en Febe kwam naar beneden.
“Goeiemorgen broertje”, zei ze tegen me. “Goeiemorgen zusje”, antwoordde ik. “Hoe gaat het met Niall?” vroeg ik haar.
“Super goed, ik ben echt zo blij dat we terug samen zijn”, zei ze.
Ze kwam in mijn armen liggen en we zaten samen naar tv te kijken.
Na een kwartier kwam Niall naar beneden. Hij vroeg aan mij en Febe of we nog wat wouden eten en we stonden recht.
We gingen aan de tafel zitten en aten een boterham.
Als we alle 3 gedaan hadden met eten zei ik dat ik de krant uit de brievenbus ging halen.
Ik liep naar buiten en deed de brievenbus open.
Het eerste dat ik zag staan in grote letters op de voorpagina was: “Niall Horan van One Direction al kussend samen met een meisje gezien in Londen.”
Ik liep terug naar binnen en zei tegen Niall: “Euhm Niall je staat op de voorpagina.”
“WAT?” riepen Niall en Febe allebei tegelijk.
Niall nam de krant uit mijn handen en las de titel: “Niall Horan van One Direction al kussend samen met een meisje gezien in Londen.”
Liam kwam de woonkamer ook binnen en vroeg wat er aan de hand was? Niall gaf hem de krant en hij las de voorpagina.
Hij gooide de krant terug op tafel en zei tegen Febe: “Febe, trek je niet aan dat je op straat zal herkent worden en allemaal paparazzi rond je heen zal hebben. Na een tijdje zal je dat wel gewoon worden zoals bij ons.”
Niall en Febe gingen samen naar het park en Liam en ik gingen in de zetel zitten.
Ik vroeg hem wat we gingen doen met de paparazzi en hij antwoordde: “Louis, ik weet het ook niet. Het kan nooit stoppen nu dat ze het weten.”
We praten nog wat met elkaar en opeens kwamen Zayn en Silke naar beneden.
Ze zeiden goeiemorgen tegen Liam en mij en ik antwoordde: “Goeiemiddag, kan je nu wel al zeggen.”
Hij sloeg tegen mijn hoofd en liep dan naar de keuken. Hij kwam terug en ging in de zetel zitten met Silke.
Liam en ik zaten naar hem te kijken en hij vroeg wat er was? Ik keek naar Liam en hij knikte naar de tafel.
Ik stond recht en ging de krant halen. Ik toonde de voorpagina aan hun en vertelde dat Febe panikeerdde toen ze dat zag en bang was voor wat er gaat gebeuren.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Ik als fan zou goed reageren :)

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Ooh komaan laat de fans goe reageren ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen