'What the Fuck doe jij hier.' Siste ik.
'Wat denk je.' Hij lachte.
'Nou niet gezellig komen koffie drinken.' Ik haalde me neus op. 'Was ik niet duidelijk de vorige keer.'
'Luister, ik weet dat je het niet wil geloven, maar Esmé leeft echt nog.' Ik snoof.
'Inderdaad ik ga dit niet geloven al helemaal niet van een eikel die me heeft veranderd en me heeft achter gelaten.'
'Esmé is mijn moeder, zo ver je haar kan noemen.'
'Gast kom op, geloof het zelf, ze heeft zelfmoord gepleegd omdat haar kind dood ging en haar lichaam verdween random uit het Moratorium, dat betekend niet dat ze een vampier is geworden, Ze leeft godverdomme niet meer.' Hij bleef rustig.
'Moet ik je mee sleuren?'
'Nee.'
'Serieus Catharina, ik weet dat je me niet mag.'
'Goh.' Ik rolde met me ogen.
'Al luister je niet naar mij, luister dan wel naar Scarlett en desnoods luister naar Esmé zelf.'
'Esmé is dood!'Gilde ik nu.
De voordeur ging open en Scar stapte de woonkamer in.
'Gezellig boeltje hier.' Ze lachte.
'Edward ga me huis uit nu.' Ik begon tegen zijn borst te duwen. 'Ik meen het ga weg!'
'Nee ik blijf hier net zolang staan tot dat je me gelooft.'
'Kun je lang wachten.'
'Ik heb eeuwen de tijd.' Oh haha.
'Maar ik niet, move.' Eindelijk liep die naar achter.
'Dan niet.' Hij opende de deur en daar stond Dokter Cullen met iemand die voor mij als een geest opeens was verschenen.

Reageer (2)

  • Sonyara

    snel verder,, echt verder....

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen