samen in de trein niet meer aan mijn oma of Roos gedacht, mar gewoon even gezelig met Jill. 'FLEURR ik heb honger zullen we eerst naar kfc ?' vraagt Jill 'is goedd Jilliebil 'roep ik maar ze is al snel doorgelopen naar de kfc. 'wow het is super druk Fleur ik bestel wel voor ons ga jij een plaats zoeken?' vraagt Jill 'komt goed Jill ga jij maar snel bestellen' zeg ik en ik loop de kfc rond nergers een lege tafel even kijken ah daar zitten 2 meisje van onze leeftijd aan een grote tafel ik vraag wel of wij er bij mogen zitten denk ik. 'Hoii zijn deze plaatsen vrij mijn vriendin houden niet zo van zwerven en op de grond zitten en we willen graag zitten tijdens het eten' vraag ik aan het m eisje dat het dichtbij zit Jahoor, kom zitten en ze ik ben Megan en jij heet ik? schuif langs haar op de bank en zeg ik ben Fleur ik kijk naar het meisje aan de overkant en jij bent? 'Ik heet Kiki' zegt ze daar komt Jill al aan en Fleurtje een tafel gevonden zie ik hallo ik ben Jill en jullie zijn? Megan, Kiki Jill gaat naast Kiki zitten en ze beginnen meteen te praten. Soms wou ik dat ik ook zo kon praten als Jill ze is niet de knapste maar door haar praten vallen jongens toch vaak op der. Ik begin maar met Megan te praten opeens herken ik haar en vraag der 'ben jij trouwens niet een vriendin van Owen van Mainstreet.' 'Oh god weer een mainiac ik hoop dat jij niet lastig bent zoals sommige anderen' zegt ze en ze begint te lachen ik kijk er aan 'je begrijpt het niet eh' lacht ze weer . 'nou mainiacs zijn heel lief maar soms wel een beetje irritand maar jou mag ik wel ja ik ben Megan de beste vriendin van Owen volgt hij je?' 'nee antwoord ik maar Nils wel en ik wapp met Nils' lach ik schamend. 'Laat lezen Fleur!!' ze pakt mijn mobiel en begint te lezen. Ik mag Megan nu al. 'ahw volgens mij zijn jullie in love ook al kennen jullie elkaar niet, maar Nils is echt lief ik zeg doen' zegt Megan en ze richt zich weer tot mijn mobiel ze begint iets te typen maar telkens als ik probeer te kijken trekt ze mijn mobiel weg. 'Even mijn nummer toegevoegd dat we kunnen wappen zegt Megan' en ze geeft mijn mobiel terug.
in de trein denk ik na wat er vandaag is gebeurt. Megan en Kiki zijn super ik vindt ze echt aardig. Jill Kiki en Megan kunnen het ook goed vinden vooral met Kiki ging het goed te gaan. We hebben de hele dag met zijn vieren opgetrokken toen we weg moesten zwaaiden ze ons uit bij het station en er werdt best veel geknuffeld. het was echt een super leuke dag.
Als Jill en ik afscheid hebben genomen en ik thuis ben gekomen trilt mijn mobiel wel heel vaak allemaal interacties
@megan: @owen volg de 2der liefste mainiac terwereld is ik kom namelijk op 1 anders had ze daar gestaan @Fleur ;)
@kiki : was een super dag met best @megan en lieve nieuwe vriendinnetjes @Jill @Fleur kan nu al niet zonder ze mis jullie nu :(
@jill : telkens als jij haar teleursteld ben ik daar om haar optevangen ik hou super veel van haar en ik laat het zien wat een rotdag voor je was werdt nog super iloveyou @Fleur
@jill: TOPDAG GEHAD MET ALLERLIEFSTE @Fleur @kiki @megan
@megan; @nils wat moet jij vertellen je vind haar leuk geef maar toe @Fleur
@megan: Topdag gehad met @kiki @Fleur @Jill
@owen : @megan @Fleur nfx als megan iemand super vind dat is dat zo ;)
Nils; @megan @Fleur megann ...... megan kom nu wapp ik moet je iets vragen x

en dan nog wapp
Roos: sorry
Megan: volgende week weer ;) hahah was superdag ik mis je nu al lief nieuw vriendinnetje
Nils: hahaha ik wil wel maar wanneer dan ? Ik Hou Van JE x

huh wat bedoeld Nils
MEGAN hahah
Fleur: hee lieve nils ik hou echt van je wanneer zie ik je samen afspreken nee grapje Wanneer x
dat was Megan dus ik ga even op iedereen reageren behalve op Roos dit is super slap
morgen een lastige dag tegemoet..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen