Foto bij Part Two - Chapter Seventy-six - Blue Luna Roselynn Sapphire

HELLO GUYS,
Oké, dit is dus het einde van Part Two MAAR ALSJEBLIEFT, VERWIJDER JULLIE ABO NIET!!!!
Ik ga weer een Q&A houden, dus als jullie vragen hebben stel ze maar! (Zowel aan mij als aan de personages.)
Omdat ik langdurig ziek ben zoals jullie denk ik weten ging het tegenwoordig toch al niet zo goed met dit verhaal. Daarom, en omdat ik het gewoon heel fivdruk heb, ga ik eerst Part Two iets verbeteren, en dan ga ik vast ietsjes vooruit schrijven aan Part Three denk ik... Maar, ik begin als ik 50 abo's of meer heb... Dat zijn er nu dus nog zes. Ja ja, sorry ik haat het om dat te vragen maar goed. Dit is omdat ik op deze manier keuze bied om eerder te beginnen ;). UIteindelijk ga ik toch wel beginnen hoor (jullie kennen mij ;)) ik ben niet iemand die per sé heel veel abo's moet maar vind het wel leuk... Oké, genoeg gebrabbel; ik ga hier onder vast de reacties op jullie reacties plaatsen, dat vind ik namenlijk niet mooi onder dit hoofdstuk...

MissesPayno: Haha XD (Ik ga zo kijken!) ennuh; I love you five <3 (Jeeey, erg orgineel XD Maar wij zijn gewoon origneel en vaag en en en.. Conclusie; wij zijn üpercool XD (Ik weet niet eens hoe je dat woord schrijft :O))
sacrifa: Aawh bedankt <3
MsStylinson: Bedankt!
Loubearx: Ik zal wel niks over dit stukje zeggen...

Owja, ik zal niet té lang op me laten wachten met het vervolg! I swear!

Enne lees dit pas als je dit hoofdstukje heb gelezen: Wat is er allemaal aan de hand?
Tell me what you think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • BrittHoran

    zwanger?

    1 decennium geleden
  • fungi

    Nee niet hier stoppen!! NOOOOOOOO
    Mijn arme doet nu pijn van de baarmoederhalskankerprik zeker na dat woord (heel interesante info ;))
    Ze is ZWANGER ik WIST het wel
    En vast niet van Liam
    PANIEK!!!!!

    mijn reactie is overdreven :D maar mijn arm schrijnt als de *****
    snel naar part drieieieieieieieieeee

    1 decennium geleden
  • misslola

    ohh nee en nu snel verder schrijven xxxxx want ik kan niet leen als je net verder schrijft

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ze is zwanger van g of 1van zijn aanhangels, of ze heefd aites(hoe de fuck schrijft ge da?) of iets anders, sowieso van g!:o
    Ka wij zijn cool!:)
    Love u six!:D xx

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Nooooo waarom stop je hier?
    Ik wil weten wat er is!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen