Foto bij Londen

Die middag moet ik naar de gyneacoloog. Gewoon een update van hoe alles is. Louis wilt super graag mee maar ik vind dat niet slim.
Er zouden fotografen kunnen zien dat hij mee gaat en dan zouden we alles moeten opbiechten.
Dat moet natuurlijk gebeuren, maar liever op ons eigen tempo. De jongens gaven me gelijk dus nu zit ik hier alleen.
Gelukkig duurt het niet lang en kan ik snel terug naar huis.
Thuis aangekomen merk ik onmiddellijk dat er iets verandert is.

'What's going on?' Vraag ik een beetje angstig.
'Ga eens even zitten.' Zegt Louis zacht. Oh nee. Ze hebben beslist om mij toch alleen achter te laten. Ze hebben op Louis ingepraat. Ik had het kunnen weten, reputatie voor alles.
'Layla, gaat het?' Vraagt Harry bezorgd. Nu pas merk ik dat er tranen over mijn wangen rollen.
'Sorry, ik zat even ergens anders met mijn hoofd.'
'Volgens mij dacht je dat ik je ging verlaten.' Zegt Louis, ik wordt rood. Waarom heeft hij alles zo snel door?
'Layla, ik laat je niet alleen. De jongens en ik hebben het erover gehad toen je weg was.'
Ik slik, nu komt het.
'Layla, ga je met ons mee?' Vraagt Liam.
Verbaasd kijk ik hem aan.
'Of je mee gaat naar Londen?' Herhaalt Niall.
'Ik... Ik begrijp het niet.' Stotter ik.
'We willen dat je mee met ons naar Londen gaat.' Legt Harry uit terwijl hij mijn hand vast houdt.
'Je maakt Louis gelukkig. Wij kunnen niet hier blijven want we hebben een tour, maar jij kan misschien wel met ons mee?' Zegt Zayn voorzichtig.
'Ik... ik...' Louis komt voor me zitten.
'Lieverd, je hoeft niet direct te beslissen. Ik heb je nodig maar als je een verhuis niet aan kan kom ik na de tour wel naar hier.'
Opnieuw rollen tranen over mijn wangen, al is het deze keer van geluk.
'Wanneer vertrekken we?' Fluister ik, een grote glimlach verschijnt op Louis' gezicht.
'Stiekem hebben we je koffers al gepakt.' Geeft Harry toe.
'Als je het goed vindt vertrekken we nu meteen.' Probeert Louis.
'We hebben vanavond een optreden.' Legt Zayn uit.
'Oké, en hoe?' Vraag ik.
'Al eens in een tourbus gezeten?' Vraagt Niall.
Ik schud mijn hoofd.
'Voor alles een eerste keer.' Zegt Louis voor hij zijn lippen op de mijne drukt.

Reageer (3)

  • Glimlach

    Je schrijft echt goed nu!

    Xx snel verder! Ik neem alles terug wat ik bij het eerste hoofdstuk heb gezegd! xxxx

    1 decennium geleden
  • Hood

    Schattig! ;D Ik ben al blij dat ze meegaat!

    1 decennium geleden
  • Payno

    haha (: cute! <3
    Wow... Dat is snel O_o haha
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen